شهردار کرج استیضاح شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: مصطفی سعیدی سیرایی شهردار کرج روز یکشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر کرج با ۱۱ رای از مجموع ۱۳ رای اعضای شورا استیضاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌پور امروز _یکشنبه، بیست و نهم خرداد ماه_ در پایان پنجاه و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به لوایح و مصوبات این جلسه، اظهار کرد: جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرج عصر امروز با موضوع استیضاح شهردار کرج و با دفاعیات یک ساعته شهردار کرج آغاز شد.

وی افزود: در این جلسه بعد از طی روال قانونی اعضای شورای اسلامی شهر کرج با ۱۱ رأی موافق و دو رأی مخالف با استیضاح مصطفی سعیدی سرایی شهردار کنونی کرج موافقت کردند.

قاسم پور بیان کرد: در این جلسه علنی که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد دو عضو شورای اسلامی شهر کرج در مخالفت با استیضاح شهردار به ماندن وی در مسئولیتش رأی دادند.

وی با بیان اینکه شهردار کرج در این نشست به دفاع از عملکرد خود در مدت مسولیتش پرداخت، خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت ۱۰ ماهه مصطفی سعیدی سیرایی که در هفتم شهریورماه سال گذشته با کسب هشت رأی از مجموع ۱۳ رأی اعضای شورای اسلامی شهر کرج، به عنوان شهردار کرج انتخاب شد با اکثریت آرای اعضا، منوچهر غفاری را به عنوان سرپرست شهرداری کرج انتخاب کردند.

کد خبر 582864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.