تولید باتری‌های جدید برای ترویج حمل‌ونقل پایدار

باتری‌های جدید شرکت Lime، خدمات بیشتری را به دوچرخه‌سواران ارائه می‌دهد و باعث می‌شود افراد از گزینه‌های حمل‌ونقل پایدارتر استفاده کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت میکروموبایلیتی Lime به تازگی از باتری‌های جدید برای بهبود تجربه دوچرخه‌سواران رونمایی کرده است. این شرکت با تولید باتری‌های بزرگ قابل تعویض، شارژ کم باتری و ساده‌تر کردن عملیات، تجربه راکبان را برای استفاده از این وسیله نقلیه پاک بهبود می‌بخشد.

ظرفیت باتری‌های جدید بیش از دو برابر باتری‌های کنونی و تقریباً یک کیلووات‌ساعت است که جهشی نسبت به ظرفیت ۰.۴۶ کیلووات‌ساعت باتری‌های فعلی این شرکت محسوب می‌شود. این شرکت میکروموبایلیتی، باتری‌های قابل تعویض جدید را که با دوچرخه‌های الکترونیکی Gen4 و اسکوترهای الکترونیکی Gen4 سازگار است و همچنین Citra Lime که اخیراً در لانگ بیچ کالیفرنیا در حال اجرای آزمایشی است، برای طیف وسیعی از وسایل نقلیه عرضه می‌کند. شهرهایی از جمله پاریس، بوردو و لانگ بیچ در تابستان ۲۰۲۲، برنامه‌هایی برای استفاده بیشتر از باتری‌های جدید Lime دارند.

جو کراوس، رئیس شرکت Lime در این باره گفت: "در شرکت Lime، ما بر این موضوع تمرکز داریم که افراد سفرهای ماشینی را با گزینه‌های حمل‌ونقل پایدارتر جایگزین کنند. به همین دلیل به سمت نوآوری هدایت می‌شویم تا خدمات خود را برای دوچرخه‌سواران قابل اطمینان کنیم."

وی افزود: "باتری‌های جدید یک محصول برد-برد برای دوچرخه‌سواران است، زیرا با یک بار شارژ، آن‌ها می‌توانند مدت زمان بیشتری از وسیله نقلیه خود استفاده کنند."

نتایج آزمایش اولیه باتری‌های جدید نشان می‌دهد که دوچرخه‌سواران با یک بار شارژ باتری، بیش از دو برابر بیشتر از باتری‌های موجود شرکت micromobility استفاده می‌کنند. این کار تعویض باتری‌ها را در هنگام رانندگی کاهش می‌دهد و مانع ایجاد اختلال در سفر می‌شود.

باتری‌های جدید Lime خدمات بیشتری را در سفر به دوچرخه‌سواران ارائه می‌دهد و از این طریق، وسایل نقلیه شارژ شده بیشتری در دسترس افراد خواهد بود. همچنین خیابان‌های سازمان‌یافته در شهرها ایجاد می‌شود و تعداد وسایل نقلیه که باتری‌های آنها از کار افتاده و در انتظار تعویض است، کاهش می‌یابد.

تولید باتری‌های جدید برای ترویج حمل و نقل پایدار

کد خبر 582856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.