عزل رئیس اداره زیباسازی شهرداری بروجرد

در پی فرو ریختن پوسته بیرونی المان تنگ ورشو در میدان امام حسن مجتبی(ع)، شهردار بروجرد رئیس اداره زیباسازی شهرداری را از سمت خود برکنار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یحیی عیدی‌بیرانوند در بازدید میدانی از این پروژه با بیان اینکه کار طراحی و اجرای این المان سال ۹۹ و قبل از حضور من در شهرداری بروجرد انجام شده است، اظهار کرد: به حکم وظیفه و به عنوان خدمتگزاری کوچک از تک تک مردم نجیب بروجرد به خصوص اهالی محترم منطقه لرآباد عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: طی سال‌های گذشته مطالعات و محاسبات علمی در خصوص اجرای المان فوق انجام نشده و منجر به فرو ریختن پوسته بیرونی المان قبل از تکمیل آن شده است.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: تمام کسانی که در سال‌های گذشته و حتی قبل از تصدی من در این پروژه به نحوی دخالت داشته‌اند، اعم از طراح، مجری، پیمانکار و ناظران به دستگاه قضائی معرفی خواهند شد و شهرداری همه توان خود را در راستای برخورد با مقصران این حادثه و جبران خسارت به اموال عمومی به کار خواهد بست.

عیدی‌بیرانوند تاکید کرد: در آینده‌ای نزدیک با طراحی دقیق، حساب شده و اصولی، جبران خسارت پیش آمده برای اهالی نجیب منطقه لرآباد را در دستور کار خود قرار می‌دهم.

کد خبر 582848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.