۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
امکانات اسکان رضایت بخش نیست

بازیکن تیم ملی والیبال گفت: تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم، اما هتل نسبت به هفته نخست در شهر برازیلیا شرایط خوبی از نظر اتاق و تغذیه ندارد، ما با هر شرایطی کنار میاییم و دنبال هدف‌مان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال ایران سه شنبه_سی‌ویکم خرداد ماه_ ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در نخستین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف بلغارستان می‌رود. علی رمضانی در رابطه با تمرینات تیم ملی والیبال، اظهار کرد: شرایط تیم خوب است و تقریباً بدن‌ها به اوضاع عادت کرده است. تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم، اما هتل نسبت به هفته نخست در شهر برازیلیا شرایط خوبی از نظر اتاق و تغذیه ندارد، ما با هر شرایطی کنار میاییم و دنبال هدف‌مان هستیم.

وی در خصوص جت لگ (تغییر ساعت روز و شب) که برای تیم ملی از برزیل تا بلغارستان پیش آمد، تصریح کرد: این شرایط را با گذشت سه تا چهار روز پشت سر گذاشتیم. البته هنوز بعضی از بچه‌ها در شرایط جت لگ به سر می‌برند. امکانات تمرین خوب است اما امکانات اسکان رضایت بخش نیست.

بازیکن تیم ملی والیبال در پایان در خصوص حضور دو بازیکن جدید در ترکیب تیم ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها، گفت: تقریباً دو جلسه با هم تمرین کردیم و جلسه دوم خیلی بهتر از جلسه اول بود و مطمئنم که روز به روز بهتر خواهیم شد.

کد خبر 582831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.