مسئله آب‌رسانی پارک شرق را رفع خواهیم کرد

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: مسئله آب‌رسانی پارک شرق را رفع خواهیم کرد؛ زنده‌سازی و بازآفرینی کوه نخودی و پارک شرق که جزو موارد حساسیت‌زا است، ‌در کمیته عالی به نتایج خوبی خواهد رسید.

مهدی بقایی در حاشیه بازدید از پروژه‌های سال‌جاری منطقه چهار شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کوه نخودی و منطقه شرق نقطه مقابل ناژوان یا صفه است که چند پروژه اساسی برای ایجاد تحول در آن تعریف شده است و باید به مرحله عملیاتی و اجرایی برسد.

وی با اشاره به ابلاغ پروژه‌های سازمان طراحی به مناطق پانزده‌گانه شهرداری، افزود: پس از بررسی و بازنگری پروژه‌های سال گذشته و امسال مناطق شهرداری، هماهنگی لازم برای تحقق پروژه‌هایی که نیاز به هماهنگی بین قسمت‌های مختلف داشت را انجام دادیم و سال جاری بخشی از آن را به سرانجام می‌رسانیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه مسئله آب‌رسانی پارک شرق را رفع خواهیم کرد، ادامه داد: در بازدید از پروژه شرق نیازمند همفکری و رسیدن به یک نظر واحد در کمیته عالی هستیم و به‌منظور عملیاتی کردن و جانمایی‌های بعضی از پروژه‌ها برای سال آینده نیز با مدیر منطقه چهار شهرداری انجام شد.

وی تاکید کرد: زنده‌سازی و بازآفرینی کوه نخودی و پارک شرق که جزو موارد حساسیت‌زا است، در کمیته عالی به نتایج خوبی خواهد رسید.

بقایی با بیان اینکه تسریع در اجرای پروژه‌های منطقه چهار شهرداری نیازمند هماهنگی بین‌بخشی معاونت‌های مختلف است، گفت: طی بازدیدهایی که از پروژه پاتوق چندمنظوره انجام شد، پیشنهاداتی مطرح کردیم تا با همفکری و هماهنگی تمام دستگاه‌ها آن‌ها را اجرایی کنیم.

کد خبر 582825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.