جامعه فوتبال باید قدردان امثال محرم‌ها باشد/نویدکیا نماد اخلاق و رفتار انسانی است

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: جامعه ورزش ما باید قدردان محرم‌هایی باشد که نماد اخلاقی و رفتار انسانی هستند و اندیشه‌های خوب و فنی دارند و در هیاهوهای کثیف بازارهای نقل‌وانتقالات و دلالیسم، حضور ندارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته محمد میر مجری شبکه ورزش درخصوص «محرم نویدکیا» سرمربی سابق و اسطوره سپاهان صحبت‌هایی مبنی بر اینکه از فوتبال ما برای همیشه حذف شده و باشگاه سپاهان نباید به او اعتماد کند مطرح کرد. پس از این برنامه هجمه‌های زیادی از سوی هواداران سپاهان و پیج‌های فوتبالی علیه این مجری صورت گرفت. باشگاه سپاهان نیز دقایقی قبل نسبت به اتفاقات شب گذشته و اظهارات عجیب و قابل تأمل واکنش نشان داد.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به اظهارات عجیب یکی از مجریان رسانه ملی درخصوص سرمربی پیشین این باشگاه گفت: این روزها مباحث مربوط به ارزیابی تیم‌ها و مربیان فوتبال به‌عنوان یکی از سوژه‌های پرطرفدار رسانه‌های ورزشی است و همیشه در فاصله دو لیگ شاهد حضور کارشناسان در رسانه‌ها هستیم؛ باید توجه داشت که این امر وظیفه ذاتی رسانه‌ها است و ما نیز به آن احترام می‌گذاریم اما باید به اسطوره‌های فوتبال ایران مانند نویدکیا نیز احترام بگذاریم و شأن آنان حفظ شود.

وی ضمن قدردانی از عملکرد محرم نویدکیا در طول دوران بازی و سرمربیگری در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، تصریح کرد: به جهت اینکه محرم نویدکیا سال‌ها به‌عنوان بازیکن و کاپیتان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان فعالیت داشت و حدود دو سال به دعوت باشگاه به‌عنوان سرمربی با باشگاه سپاهان همکاری کرد، وظیفه خود می‌دانم نکاتی را یادآوری کنم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: دعوت نویدکیا به‌عنوان سرمربی و انتصاب وی به این سمت، براساس برنامه بلندمدتی بود که باشگاه سپاهان برای آینده‌سازی حوزه مربیگری خود برنامه‌ریزی کرده بود که بتواند از خانواده سپاهان یک فرد توانا و ستاره خود را تبدیل به یک مربی توانمند کند.

ساکت افزود: روزی او به‌عنوان یک بازیکن وفادار بود و تلاش می‌شد در حوزه مربیگری ایشان چنین مسیری را طی کنند.

وی افزود: واقعیت این است که او پرده‌های جدیدی از رفتار انسانی و اخلاقی و البته فنی را در فوتبال جاری و ساری کرد که این‌ها قابل تقدیر و تحسین است، هرچند در شرایطی سخت و در موقعیتی خاص از مجموعه و ادامه همکاری با باشگاه به دلایل مشکلات شخصی و نگرانی از عدم امکان کمک به تیم فوتبال و دغدغه هواداران عذرخواهی کرد و شرایطی سختی برای باشگاه سپاهان پیش آمد ولی این واقعیت را باید گفت که وی در دو سال گذشته از بسیاری از مسائل و امکانات و شرایطی که می‌توانست در اختیار مربی باشد گذشت تا بتواند تیم بهتری داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: به همین دلیل جامعه ورزش ما باید قدردان کسانی باشد که نماد اخلاقی و رفتار انسانی هستند و هم‌اندیشه‌های خوب و فنی دارند و در هیاهوهای کثیف بازارهای نقل و انتقالات و دلالیسم حضور ندارند و ایشان یکی از آن چهره‌ها بود که من به آن شهادت می‌دهم و روی آن تاکید دارم.

ساکت ادامه داد: اعتقاد من این است که ما باید نسبت به همه آن‌هایی که نمادی از جوانمردی و شرافت‌های انسانی هستند احترام ویژه قائل باشیم و آن را پاس بداریم، ما هم در باشگاه سپاهان این را وظیفه خود می‌دانیم و ایشان کماکان به‌عنوان ستاره پرفروغ برای سپاهان به عنوان یک سپاهانی وفادار در کنار تیم و خانه خود خواهد بود.

وی گفت: این روزها دغدغه‌هایی از طریق هواداران مطرح می‌شود که البته رسانه‌ها نیز بسیار پیگیری می‌کنند، واقعیت این است پس از پایان لیگ نویدکیا به دلیل مشکلات شخصی ادامه همکاری خود با سپاهان را به نفع تیم ندانست و حتی این دغدغه را داشت که تصمیماتی بگیرد که به نفع سپاهان نباشد.

ساکت در پایان تصریح کرد: پس از جدایی نویدکیا از سپاهان، کار شبانه‌روزی در سپاهان بعضاً تا پاسی از شب و ساعاتی از بامداد ادامه دارد. دکتر طیب‌نیا مدیرعامل محترم شرکت فولاد مبارکه با همه وجود از باشگاه حمایت کردند و به ثبات ساختار مدیریتی و هیئت مدیره باشگاه تاکید داشتند، هیئت مدیره باشگاه نیز با حضور مهندس یوسف‌زاده، دکتر لطفی و مهندس پزشک شبانه‌روز تشکیل جلسه داده و مسئولان باشگاه بی‌وقفه در حال فعالیت هستند و نتایج متقابلاً اعلام خواهد شد و از دغدغه همه طلایی‌دلان سپاس‌گزاری می‌نمایم.

کد خبر 582794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.