ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱ + زمان، انتخاب رشته سنجش و دانشگاه آزاد

کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱ از امروز _یکشنبه بیست‌ونهم خردادماه_ و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قابل ثبت‌نام خواهد بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سنجش آموزش کشور، ثبت‌نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۱ از امروز _یکشنبه بیست‌ونهم خردادماه_ آغاز و تا یکشنبه _پنجم تیرماه_ ادامه خواهد داشت.

ثبت‌نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد

آن دسته از داوطلبانی که علاقه‌مند به پذیرش در رشته‌های پذیرش با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) دانشگاه آزاد اسلامی هستند لازم است برای اطلاع از جزئیات از یکشنبه _ بیست‌ونهم خردادماه_ به درگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه مذکور مراجعه کنند.

شرایط ثبت‌نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱

همه داوطلبان، اعم از اینکه پذیرش در رشته امتحانی آنان با آزمون یا براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) باشد، لازم است که مطابق ضوابط دفترچه راهنما و توضیحات این اطلاعیه در آزمون مذکور ثبت‌نام و انتخاب رشته کنند. در صورت انجام ندادن ثبت‌نام در تاریخ مقرر، پذیرش داوطلب پس از پایان مهلت تعیین شده امکان‌پذیر نخواهد بود.

  • ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org در زمان مقرر (۱۴۰۱/۰۳/۲۹ لغایت ۱۴۰۱/۰۴/۰۵) انجام‌پذیر است.
  • خرید کارت اعتباری ثبت‌نام به مبلغ ۹۴۵.۰۰۰ (نهصدوچهل‌وپنج هزار) ریال از سامانه خرید کارت اعتباری درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان برای آغاز فرآیند ثبت‌نام ضروری است. (پرداخت هزینه خدمات ارسال پیام کوتاه به داوطلبان به مبلغ ۱۲.۰۰۰ (دوازده هزار) ریال.)
  • داوطلبان چنانچه علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مؤسسات آموزش عالی غیر دولتی- غیرانتفاعی باشند، لازم است که علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ ۲۰۰.۰۰۰ (دویست هزار) ریال دیگر نیز برای دوره‌های مذکور به صورت اینترنتی اقدام کنند.

زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ (برای آن دسته از مجموعه‌های ثبت‌نامی که پذیرش آن‌ها با آزمون است) در جمعه _چهارم شهریورماه_ برگزار خواهد شد.

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱

داوطلبان لازم است از سه‌شنبه لغایت پنجشنبه _یکم تا سوم شهریورماه_ با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱

براساس برنامه زمانی، همزمان با ثبت‌نام برای شرکت در این مرحله، داوطلبان مجموعه ثبت‌نامی پذیرش با آزمون و پذیرش با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) لازم است که با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان و مطالعه شرایط و ضوابط هر یک از کدرشته‌های انتخابی، نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های خود اقدام کنند.

کد خبر 582786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.