تداوم عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی شهرداری سمنان

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سمنان از تداوم عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی در سطح شهر خبر داد.

حجت‌الله ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سمنان با تمام توان و تجهیزات خود برای عمران، آبادی و توسعه شهر و در راستای رضایت و رفاه شهروندان در حال تلاش برای انجام عملیات‌های اجرایی و پروژه‌های عمرانی و شهری است.

وی افزود: شهرداری با همکاری سایر سازمان‌ها و مناطق شهرداری، طی هفته اخیر اقداماتی از قبیل آسفالت‌ریزی خیابان شهید رضا اعرابیان، پاکسازی و نخاله‌برداری نوار حفاری بلوار عالمی، زیرسازی محوطه ۹۰ دستگاه در میدان حافظ برای آسفالت‌ریزی، تسطیح و آماده‌سازی محوطه بوستان زائر برای آسفالت، محوطه‌سازی اطراف سرویس بهداشتی بوستان مسافر و تسطیح شانه خاکی کمربندی تهران_مشهد برای اجرای پل عابر پیاده بوستان مسافر را انجام داده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: جدول‌گذاری و محوطه‌سازی بوستان زائر، اجرای کف‌فرش پیاده‌روی اطراف پارک موزه دفاع مقدس، تسطیح، زیرسازی و کف‌فرش پیاده‌روی مجتمع ۹۰ دستگاه واقع در میدان حافظ، اجرای آرماتوربندی پداستال‌ها بتنی برای پروژه فرودگاه سمنان، جدول‌گذاری و محوطه‌سازی بوستان مسافر، خاک‌برداری و خاک‌ریزی برای پیشرفت پروژه جاده سیلو سمنان از دیگر اقدامات انجام شده است.

ذوالفقاری تصریح کرد: خاک‌برداری و خاک‌ریزی پروژه‌های عمرانی سازمان توسط ماشین‌آلات راهسازی سازمان، تولید روزانه ۲۵۰ تن آسفالت در کارخانه تولید آسفالت سازمان عمران شهرداری و آغاز تولید دال‌های بتنی در ابعاد مختلف در کارخانه فرآورده‌های بتنی سازمان از اقدامات مهم شهرداری در اجرای عملیات‌های عمرانی است.

وی گفت: این فعالیت‌ها با نظارت و پیگیری‌های مستمر مدیران و کارشناسان متخصص فنی و عمرانی سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سمنان انجام می‌شود.

کد خبر 582781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.