بیانیه شورای شهر اصفهان در خصوص سفر رئیس‌جمهور به زودی منتشر می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بیانیه شورای اسلامی شهر در خصوص دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به اصفهان، گفت: لازم است نکاتی در کنار دستاوردهای سفر مطرح شود که این نکات در قالب بیانیه‌ای آماده شده است و به زودی منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه، بیست‌ونهم خردادماه_ در گفت‌وگوی خبری پس از چهل‌وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: در جلسه امروز دو لایحه پیرامون آزادسازی در رینگ چهارم ترافیکی مورد بررسی قرار گرفت، یکی از لوایح در جلسه امروز به تصویب نرسید، یکی از لوایح، تکمیل لایحه قبلی در خصوص پرداخت مبلغی در این زمینه بود که با مخالفت اعضای شورای اسلامی شهر همراه شد و به تصویب نرسید. در این حوزه لایحه دیگری مورد بررسی قرار گرفت که شورای اسلامی شهر بر اساس آن با آزادسازی زمینی به مساحت بیش از دو هزار متر موافقت کرد.

وی با تاکید بر اینکه بررسی دو لایحه دیگر در جلسه علنی امروز انجام شد، گفت: لایحه نرخ پیشنهادی ماهیانه اجاره‌بها و خدمات محوطه میدان مرکزی میوه و تره‌بار و خدمات مربوط به کلینیک خدمات خودرویی برای سه سال بر اساس کارشناسی و توافق انجام شده با صنف مورد نظر به تصویب رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: امروز با توجه به تأکیدات حوزه خانواده طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دستور کار قرار گرفت، بر این اساس با اصلاحات و کار کارشناسی که روی این طرح انجام شد در ۱۲ بند به تصویب رسید.

وی اضافه کرد: بخش اصلی این طرح تاکید بر طرح مصوب مجلس و پیگیری اجرای این موضوع در شهرداری اصفهان و سازمان‌های تابعه بود که باید مواردی به این طرح اضافه شود.

صالحی گفت: لازم بود نامه‌ای درباره دریافت توضیحات هیئت تطبیق که از فرمانداری به شورای اسلامی شهر رسیده بود، آماده شود، بر این اساس مقرر شد نکاتی در مصوبه شورای اسلامی شهر در رابطه با آیین‌نامه مشارکت شهرداری انجام و به هیئت تطبیق ارائه شود تا بعد از طی مراحل قانونی قابلیت اجرا داشته باشد.

وی با اشاره به بیانیه شورای اسلامی شهر در خصوص دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به اصفهان، گفت: لازم است نکاتی در کنار دستاوردهای سفر مطرح شود که این نکات در قالب بیانیه‌ای آماده شده است و به‌زودی منتشر خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: آب موضوعی فرااستانی و ملی است و به دلیل اینکه بار مسئولیت اجتماعی را روی دوش خود احساس می‌کردیم، در کنار نکات مثبت و ارزشمند این سفر، نکاتی را متذکر خواهیم شد تا گرفتار مسیر پر پیچ‌وخم ۲۰ سال اخیر نشویم.

وی تصریح کرد: کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر از ابتدای این دوره تشکیل شد تا فراتر از وظایف قانونی خود در احیای شریان حیاتی اصفهان گام برداریم، بنابراین تلاش خود را ادامه خواهیم داد و مصوبات سفر اخیر را پیگیری می‌کنیم.

کد خبر 582771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.