دست باز آنچلوتی برای چینش رئال با خرید شوامنی

کارلو آنچلوتی می‌دانست که چگونه با خواسته‌های تیمش در هر لحظه سازگار شود و حالا همه منتظر فصل جدید هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، رئال‌مادرید مدافع قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا است که با اجرای سبک خاصی از بازی در فصل گذشته، توانست به قله اروپا برسد و تمام رقیبان خود را با قدرت پشت سر بگذارد؛ فلسفه‌ای که به رئال کمک کرد تا باز قهرمان اروپا شود، تغییرات مداوم ترکیب در طول فصل بود.

تیم‌ها در طول یک فصل همواره تغییر می‌کنند، زیرا وضعیت فیزیکی و روانی بازیکنان می‌تواند تغییر کند و برخی از آن‌ها در فصل رشد کرده و از فرصت‌هایی که به آن‌ها داده شده است استفاده کرده‌اند. «کارلو آنچلوتی» می‌دانست که چگونه با خواسته‌های تیمش در هر لحظه سازگار شود. نتایج حاصل شد و هیچ‌کس نمی‌تواند منکر موفقیت رئال شود.

آنچلوتی این کار را قرار است دوباره انجام دهد آن هم در فصلی که از ۱۲ آگوست با سوپرکاپ اروپا در برابر قهرمان لیگ اروپا، آینتراخت فرانکفورت آغاز می‌شود. وی به دنبال تعادل خواهد بود و با خط هافبکی که به بهترین شکل ممکن تقویت شده، باید تمام و کمال به نتیجه مطلوب دست یابد.

ترکیب رئال‌مادرید دقیقاً مانند فصل گذشته نخواهد بود و سبک بازی آن‌ها نیز ممکن است تغییر کند. با توجه به اینکه گرت بیل، ادن هازارد، مارکو آسنسیو، وینیسیوس جونیور و رودریگو گزینه‌های هجومی مادرید در فصل گذشته بودند، آنچلوتی ترکیب ۴-۳-۳ را با دو وینگر و بدون بازی‌ساز انتخاب کرد.

در چند بازی آخر فصل، او به ۴-۴-۲ تغییر کرد و فده والورده یار اضافی در خط هافبک بود.

ورود شوامنی شرایط رئال‌مادرید را دچار تحول می‌کند. تونی کروس، کاسمیرو و لوکا مودریچ همچنان برای آنچلوتی مهم خواهند بود، اما خرید این بازیکن فرانسوی به رئال این فرصت را می‌دهد تا فشار را در بالای زمین وارد کند، زمانی که شوامنی در میانه میدان در کنار والورده و ادواردو کاماوینگا قرار دارد.

علاوه بر این، انتظار نمی‌رود که حضور هفت هافبک در ترکیب به خط حمله رئال با وجود کریم بنزما، وینیسیوس، رودریگو و آسنسیو لطمه بزند. ملی‌پوش فرانسوی و وینیسیوس شروع‌کننده‌های بی‌چون و چرای رئال هستند، اما آنچلوتی به مدیران رئال گفته است که باید به فکر جایگزین بنزما نیز باشند.

کد خبر 582746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.