رونالدو به‌دنبال فرار از منچستر

شیاطین سرخ در آستانه ایجاد تغییرات گسترده در سبک بازی تیم هستند که با موقعیت رونالدو در زمین همخوانی ندارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از لا ریپابلیکا، به‌تازگی گزارشی درباره شرایط «کریستیانو رونالدو» در آینده منتشر شده و ممکن است این ستاره پرتغالی دیگر به کار خود در یونایتد ادامه ندهد.

با آمدن «اریک تن‌هاگ» شیاطین سرخ در آستانه ایجاد تغییرات گسترده در سبک بازی تیم هستند که با موقعیت رونالدو در زمین همخوانی ندارد. سرمربی جدید منچستریونایتد به دنبال اصلاح ساختار به منظور مطابقت با سبک بازی کلاسیک هلندی است که در آژاکس نیز پیاده کرده بود. رونالدو مشخصاً با این تغییرات موافق نیست و مایل است باشگاه را ترک کند.

از سوی دیگر نباید فراموش کرد که برای رونالدو، بازی در لیگ قهرمانان اروپا ضروری است. منچستریونایتد فصل ۲۰۲۱-۲۲ لیگ برتر را با ۵۸ امتیاز به پایان رساند و در رده ششم قرار گرفت که باعث می‌شود برای فصل بعد در لیگ قهرمانان غایب باشد. درحالی‌که تنها یک سال از قرارداد کریس باقی مانده، او قطعاً می‌تواند از حضورنیافتنِ منچستر در جمع برترین باشگاه‌های اروپا به عنوان دلیل اصلی جدایی از باشگاه در تابستان امسال استفاده کند.

این سناریو قطعاً باشگاه اسپورتینگ را که باشگاه اول رونالدو در دوران فوتبال حرفه‌ای بزرگسالان محسوب می‌شود، به عنوان مقصد بعدی احتمالی کنار خواهد گذاشت. با وجود اینکه رونالدو ۳۷ سال دارد، هنوز به نظر می‌رسد که می‌خواهد حداقل یک فصل دیگر در بالاترین سطح بازی کند. به خاطر داشته باشید که او می‌خواهد در رقابت باقی بماند تا بتواند آخرین جام جهانی خود را در دسامبر تجربه کند.‌

«فلورنتینو پرز» رئیس باشگاه رئال‌مادرید، زمانی که اعلام کرد کریستیانو یک گزینه نیست، بر جذب امباپه متمرکز بود. اکنون اوضاع متفاوت است، رئال فعالانه به دنبال بازیکنان هجومی بیشتری است و بازگشت ستاره پرتغالی می‌تواند یک راه‌حل کوتاه‌مدت باشد.

نباید فراموش کرد که دوباره به خدمت گرفتن رونالدو می‌تواند به فرم «بنزما» آسیب بزند. نه اینکه رونالدو در صورت بازگشت به رئال‌مادرید احساس نمی‌کند که در خانه خود است، اما بنزما در سطح استثنایی و بی‌نظیری قرار دارد و شاید رئال به همین خاطر ریسک خرید رونالدو را به جان نخرد. اگر قصد رونالدو برای ترک منچستریونایتد واقعی و تثبیت شده باشد، بدون شک در آستانه ورود به یک چرخه اخبار طاقت‌فرسا درمورد آینده این ستاره هستیم.

کد خبر 582741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.