اجرای ۱۲ هزار مترمربع آسفالت در عین‌دو

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز گفت: عملیات آسفالت چهار معبر اصلی و سه معبر ارتباطی «عین‌دو» به میزان ۱۲هزارمتر مربع انجام شد.

سعید سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر اهواز از سال گذشته آغاز شده است و همچنان به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام است، اظهار کرد: این عملیات توسط مناطق هشت‌گانه شهرداری اهواز در حال انجام است و سازمان عمران نیز به عنوان همراه و پشتیبان به صورت ویژه به اجرای عملیات آسفالت می‌پردازد.

وی افزود: توسعه محله‌های محروم و مناطق کم‌برخوردار به‌ویژه مسائل عمرانی آن همواره در اولویت سازمان عمران شهرداری قرار داشته است و هرجایی که مناطق نیاز به کمک داشته باشند، سازمان عمران به سرعت وارد عمل می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز ادامه داد: با توجه به تخریب زیرسازی آسفالت در برخی از معابر منطقه کم‌برخوردار عین‌دو و در پاسخ به درخواست منطقه شش شهرداری اهواز، زیرسازی آسفالت این معابر توسط سازمان عمران اصلاح شد.

وی تاکید کرد: با پایان یافتن عملیات اصلاح زیرسازی، عملیات آسفالت به میزان ۱۲ هزار مترمربع برای خیابان‌های سه، پنج، هفت و هشت و همچنین سه خیابان ارتباطی میان آنها در محله عین‌دو آغاز شده است و تا دو روز آینده به پایان می‌رسد.

کد خبر 582689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.