۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
قابلیت‌ جدید واتساپ چیست؟

آپدیت اخیر واتساپ قابلیت‌های جدیدی به تنظیمات حریم خصوصی این پیام‌رسان اضافه می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، واتساپ سال گذشته اعلام کرد روی تنظیمات جدیدی برای بخش حریم خصوصی کار می‌کند که امکان مخفی کردن عکس پروفایل، آخرین بازدید و اطلاعات بخش about را از مخاطبان خاص فراهم می‌کند. این تغییرات جدید در قالب نسخه بتا واتساپ ارائه شد و در دسترس افراد زیادی قرار نگرفت.

تا پیش از انتشار به‌روزرسانی جدید به سه گزینه Everyone (همه)، My contacts (مخاطبان من) و Nobody (هیچ‌کس) در تنظیمات حریم خصوصی تصویر پروفایل و آخرین بازدید دسترسی داشتید. از این پس، گزینه My Contacts Except (مخاطبان من به جز) را نیز مشاهده خواهید کرد؛ این گزینه جدید در تنظیمات بخش Status هم قابل رؤیت است.

تنظیمات جدید واتساپ به کاربران این امکان را می‌دهد که تصویر پروفایل، آخرین بازدید و اطلاعات بخش About را از برخی مخاطبان خود پنهان کنند؛ البته درصورتی‌که آخرین بازدید خود را از بقیه پنهان کنید، شما نیز نمی‌توانید آخرین بازدید آن‌ها را ببینید. این موضوع درمورد تیک آبی Read Receipt (خوانده شدن پیام توسط طرف مقابل) نیز صدق می‌کند، البته حتی در صورت غیرفعال کردن این قابلیت در گروه‌های چت فعال باقی می‌ماند.

واتساپ علاوه بر گزینه‌های جدید، تغییرات دیگری برای تماس‌های گروهی معرفی کرده است؛ به طوری که کاربران از این به بعد می‌توانند در تماس‌های گروهی صدای بقیه را قطع کنند. همچنین اگر فردی به تماس گروهی ملحق شود نوتیفیکیشنی مشاهده خواهید کرد.

کد خبر 582636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.