۱۰ شرکت تولید کننده و وارد کننده توری فایبر گلاس در ایران

به دلیل مصرف زیاد توری فایبر گلاس تعداد زیادی شرکت تولیدی توری فایبر گلاس در ایران مشغول به فعالیت هستند.

به دلیل مصرف زیاد توری فایبر گلاس تعداد زیادی شرکت تولیدی توری فایبر گلاس در ایران مشغول به فعالیت هستند. هدف آنها تامین توری داخلی بدون نیاز به واردات است. در این مقاله ۱۰ شرکت تولیدی توری فایبرگلاس در ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

نحوه قیمت گذاری توری در شرکت تولیدی توری فایبر گلاس در ایران

ویژگی شرکت تولیدی توری فایبرگلاس در ایران (قیمت تور فایبرگلاس)

شرکت تولیدی توری فایبر گلاس در ایران در تلاش است که توری‌های فایبرگلاس با بهترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت را به بازار عرضه کند. قیمت این محصول با توجه به شرایط بازار متغیر می‌باشد. به همین دلیل لیست به روز قیمت‌ها در اختیار مشتری‌ها قرار می‌گیرد. این لیست قیمت با مشارکت شرکت‌های تولیدی شهرهای مختلف تنظیم می‌شود.‌

ویژگی شرکت تولیدی توری فایبر گلاس در ایران

از جمله اهداف مهم شرکت تولیدی توری فایبر گلاس در ایران تولید و فروش این توری‌ها در سراسر کشور می‌باشد. شهرهای مشهد، اصفهان و تهران از جمله تولید کنندگان عمده توری فایبر گلاس هستند. شرکت‌های تولیدی با به کار گیری نیروهای خبره و متخصص توری‌هایی با کیفیت بالا به بازار عرضه می‌کنند. در شرکت‌های تولیدی توری فایبرگلاس به منظور تولید توری‌های درجه یک از تجهیزات به روز در خط تولید استفاده می‌کنند. علاوه بر این این شرکت‌ها به مشتری‌های خود مشاوره رایگان می‌دهند. آنها سعی دارند به تمام سوالات مشتری‌ها پاسخ داده و آنها در زمینه انتخاب توری مناسب راهنمایی کنند. شرکت‌های تولیدی تمام تلاش خود را می‌کنند که با افزایش تولیدات خود از خارج شدن ارز کشور و واردات محصولات توری جلوگیری کنند.

رعایت استانداردها توسط شرکت تولیدی توری فایبر گلاس در ایران

شرکت تولیدی توری فایبر گلاس در ایران شناخت کاملی از تمام استانداردهای لازم در زمینه تولید توری با کیفیت را دارند. بنابراین شرکت‌های تولیدی تمامی اصول استاندارد را در زمینه تولید رعایت می‌کنند.

معرفی چند شرکت تولیدی تور فایبر گلاس

معرفی چند شرکت تولیدی تور فایبر گلاس

شرکت‌های زیر جزء شرکت تولیدی توری فایبرگلاس در ایران و شرکت‌های وارد کننده این نوع توری هستند. این شرکت‌ها عبارتند از:

شرکت ایران توری / شرکت تولیدی توری فایبر گلاس در ایران

شرکت ایران توری به عنوان بهترین شرکت تولیدی توری فایبر گلاس در ایران، با تولید و عرضه انواع توری‌های فایبرگلاس در ابعاد و وزن‌های مختلف دارای بیش از ۲۰ سال سابقه کار است‌. برای بررسی قیمت توری‌ها می‌توانید به سایت این شرکت مراجعه کرده و از مشاوران آن کمک بگیرید.

۱۰ شرکت تولید کننده و وارد کننده توری فایبر گلاس در ایران

شرکت میسون

شرکت میسون واقع در تهران در زمینه‌های مختلف توزیع و واردات این نوع توری فعالیت دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این شرکت به سایت www.meisoon.com مراجعه کنید.

فایبرمش

این شرکت به عنوان شرکت تولیدی توری فایبر گلاس در ایران، نماینده شرکت فایبر مش در چین است. با مراجعه به وب سایت این شرکت می‌توانید توری فایبرگلاس مورد نیاز خود را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

تورنیا / شرکت تولیدی توری فایبر گلاس در ایران

شرکت تورنیا نمونه کارهای خود همراه با دیتا شیت محصول برای مشتری‌ها در سراسر کشور ارسال می‌کند. تورنیا به شما کمک خواهد کرد که بهترین انتخاب را در زمینه خرید توری فایبرگلاس داشته باشید.

شیمی افسون

شرکت شیمی افسون با تهیه باکیفیت ترین مواد اولیه توری‌های فایبرگلاس مواد اولیه مورد نیاز این توری‌ها تامین می‌کند.

پارت

این شرکت به عنوان شرکت تولیدی توری فایبر گلاس در ایران، تولید کننده و توزیع کننده انواع کالاهای مقاوم سازی است و یکی از توزیع کننده‌های عمده توری فایبرگلاس می‌باشد.

مای تور / شرکت تولیدی توری فایبر گلاس در ایران

شرکت مای تور با بیش از دو دهه فعالیت یکی از بزرگترین تولید و توزیع کنندگان توری فایبر گلاس در ایران است. این شرکت با ارائه خدمات ویژه و کیفیت محصول مشتری‌های زیادی را جذب خود کرده است.

زانوس

زانوس شرکت تولیدی انواع توری فایبرگلاس در تهران است که با رعایت تمامی استانداردها نسبت به تولید توری‌های با کیفیت اقدام می‌کند.

پاسارگاد بام

شرکت پاسارگاد بام جزء شرکت‌های برتر تولید و عرضه انواع توری‌ها در تهران است.

آکوارزین

شرکت آکوا رزین با عرضه توری‌های فایبرگلاس با قیمت مناسب و توزیع توری‌های با تناژ بالا آماده خدمات رسانی به مشتری‌ها می‌باشد.

کد خبر 582602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.