تلاش مدیریت شهری برای تامین امنیت شهروندان

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای اسلامی شهر از پیشنهادهای حوزه انتظامی جهت تامین امنیت شهر و شهروندان حمایت می‌کند و شهرداری و بسیج نیز با کمک نیروی انتظامی در تلاش برای تأمین امنیت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد آخوندی، امروز -بیست‌وهشتم خردادماه_ در نشست بررسی موضوعات و معضلات امنیت اجتماعی در منطقه ۱۱ تهران که با حضور شهردار و سایر مدیران شهری این منطقه و مسئولان انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت شهری تهران آمادگی دارد تا در کنار ناجا در راستای ارتقای امنیت عمومی جامعه همکاری حداکثری داشته باشد.

وی ادامه داد: اعتقاد داریم که برای ارتقای امنیت نباید منتظر فراهم شدن تمام شرایط باشیم، باید مسائل و مصادیق ناامنی شناسایی شود و با مشارکت مردم، بسیج، شهرداری، مساجد در کنار نیروی انتظامی، امنیت منطقه را به طور کامل تأمین کنیم و با اعلام حمایت از احداث کلانتری در منطقه از شهردار منطقه درخواست می‌کنم در تحویل زمین برای ساخت کلانتری اقدام کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: منطقه ۱۱ از جمله مناطق دارای موقعیت خاص اجتماعی و فرهنگی است که با این وجود تأمین و توجه به موضوعات امنیت شهروندان نیازمند هم‌فکری و برنامه‌ریزی است.

وی افزود: شورای اسلامی شهر تهران از پیشنهادهای حوزه انتظامی حمایت می‌کند و شهرداری و بسیج نیز با کمک نیروی انتظامی در تلاش برای تأمین امنیت شهروندان است.

کد خبر 582594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.