نجات ۷ تن از آتش‌سوزی کارگاهی در جنوب‌غرب تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات هفت تن درپی وقوع آتش‌سوزی در یک کارگاه تولیدی در جنوب‌غرب تهران خبر داد.

به گزارش ایمنا، سیدجلال ملکی اظهار کرد: در ساعت ۱۱:۱۹ ظهر امروز وقوع حادثه حریق در یک کارگاه تولیدی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در بزرگراه فتح به سمت تهران، بعد از میدان شیر پاستوریزه، خیابان عمار اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که آتش‌سوزی در یک کارگاه تولید و نگهداری شیشه جلوی خودرو که دارای سه طبقه بود، رخ داده است و کانون آن بالکنی در طبقه فوقانی بود که شعله‌های آتش از آنجا به دیگر قسمت‌ها از جمله بخش‌هایی در طبقه میانی نیز سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه این کارگاه تولیدی مالک شخصی داشته و متعلق به کارخانه خودروسازی خاصی نبود، گفت: دود زیادی طبقات این ساختمان را فراگرفته و شعله‌های آتش نیز در حال گسترش بود که آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کرده و دقایقی بعد موفق شدند تا از گسترش و سرایت آتش جلوگیری کرده و پس از آن نیز به طور کامل آتش را خاموش کردند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان دو مرد حدود سی‌ساله را که دچار دود گرفتگی شده بودند، از داخل این ساختمان خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند، گفت: یک آقای ۲۵ ساله هم دچار سوختگی جزئی شده بود که این فرد هم به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

ملکی با بیان اینکه چهار نفر با مراجعه به پشت‌بام خود از میان دود و آتش نجات یافتند، گفت: در مجموع در این حادثه هفت نفر نجات یافتند که سه نفر از آنها دچار آسیب‌دیدگی جزئی شدند.

به گفته ملکی آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به مأموریت خود خاتمه داده است و محل حادثه را به عوامل انتظامی و کارشناسان تیم بررسی علت حریق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تحویل دادند.

منبع: ایسنا

کد خبر 582590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.