کنایه مودریچ به صلاح از زبان رودریگو

بازیکنان رئال مادرید پس از پیروزی برابر لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا از فرصت تمسخر بازیکنان حریف نگذشته‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، رودریگو وینگر برزیلی تیم رئال مادرید اعتراف کرد در حالی که رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا را به رخ می‌کشید، لوکا مودریچ انتقامی از فوق ستاره قرمزها گرفت و با یک جمله او را تحت تأثیر قرار دارد.

مهاجم مصری در سال ۲۰۱۸ به دلیل برخورد با سرخیو راموس در فینال لیگ قهرمانان اروپا دچار مصدومیت شد و نتوانست تیمش را تا پایان مسابقه همراهی کند. این بازیکن مصری پس از آنکه تکلیف فینالیست‌های فصل جاری مشخص شد، بارها مصاحبه کرد و رئال مادرید و بازیکنانش را به چالش کشید.

با وجود تمام طعنه‌ها و کری خواندن‌های صلاح، او یک بار دیگر برابر رئال مادرید متحمل شکست شد. رودریگو مهاجم برزیلی درباره وقایعی که پس از سوت پایان بازی در پاریس رخ داد گفته: وقتی بازی تمام شد، بازیکنان رئال مادرید تونلی درست کردند. لیورپول در حال عبور بود، صلاح کمی غمگین بود و سرش را پایین گرفته بود. مودریچ به او نگاه کرد و گفت تا دفعه بعد که دوباره تلاش می‌کنی.

قبل از رویارویی مورد انتظار بین لیورپول و مادرید، صلاح در مورد تمایل خود برای رویارویی با بلانکوس گفته بود: شخصاً فکر می‌کنم مادرید را به عنوان رقیب در دیدار فینال ترجیح دهم. ما در فینال به آنها باختیم، بنابراین من می‌خواهم مقابل آنها بازی کنم و امیدوارم آنها را ببریم.

با این حال سخنان او اثر معکوس داشت، رودریگو فاش کرد که عطش انتقام گرفتن صلاح برای ما خنده دار بود. گاهی در تمرینات او را مسخره می‌کردیم و در ذهن خود تجسم کردیم که او را یک بار دیگر در فینال شکست داده ایم.

کد خبر 582581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.