تلاش بریتانیا برای اجرای تحولات دیجیتالی

مدیران کلان‌شهر یورک در بریتانیا از سرمایه‌گذاری هفت میلیون پوندی برای تحولات دیجیتالی خبر دادند و مدعی شده‌اند که این هزینه در سازه‌های اداری رسمی و مدارس سراسر شهر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در پی اقدامات و سرمایه‌گذاری جدید مدیران یورک، ابزارهای امنیتی بسیاری در سراسر شهر نصب خواهد شد که علاوه بر بهبود امنیت، در افزایش هوشمندی نیز نقش مهمی ایفا خواهد کرد. در این طرح، قرار است قابلیت دسترسی به اینترنت پرسرعت بهبود یابد و افراد بیشتری از خدمات دیجیتالی در شهر بهره‌مند شوند. در این میان، کارکنان اداره‌ها و نهادهای شهری و همچنین، مدارس، بیشترین بهره را خواهند برد و خدمات دیجیتالی در محل فعالیت آن‌ها با بیشترین تحول و بهبود مواجه خواهد شد.

مهم‌ترین رویکردها در تحولات دیجیتالی جدید یورک

اگرچه اعضای شورای شهر یورک اهداف متعددی را برای صرف بودجه هفت میلیون پوندی مورد توجه قرار داده‌اند اما در این میان، امنیت، فعالیت پایدار، ایمنی و قابلیت اتصال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. خدمات دیجیتالی این پروژه، اقداماتی نظیر نصب ابزار امنیت مختلف را در سراسر شبکه در بر خواهد گرفت، ضمن این‌که تجهیزات دیجیتالی جدیدی نیز برای به حداقل رساندن تهدیدهای داخلی و بیرونی شبکه اضافه خواهد شد و در نهایت، افزایش سرعت اینترنت وای‌فای و اقداماتی برای حفظ محیط زیست از خطرات ناشی از اینترنت نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

تاکنون، زیرساخت‌های دیجیتالی یورک، تحولات زیادی را تجربه کرده و اثربخشی، کارآمدی و تصمیم‌گیری مؤثر در آن‌ها با بهبود قابل‌توجهی مواجه شده است، با این حال مدیران کم‌تر توجه خود را بر امنیت اینترنتی متمرکز کرده‌اند. بدون شک، پیاده‌سازی این پروژه به سازگاری بیشتر با شرایط پاندمی کرونا کمک می‌کند و محیطی ایمن را برای انجام فعالیت‌های کاری کارمندان سراسر شهر فراهم می‌آورد. علاوه بر این، پیشرفت تکنولوژی در یورک در بهبود حمل‌ونقل، رفاه اجتماعی و افزایش زیست‌پذیری شهر نیز نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

کد خبر 582558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.