اقدامات آتش‌نشانی کرج در هفته گذشته چه بود؟

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اقدامات هفته گذشته این سازمان، گفت: در این مدت ۱۱۴ مورد عملیات اطفای حریق و حدود ۱۴۴ مورد نجات انجام شد.

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در هفته گذشته با حضور ۹۵۸ نیروی عملیاتی مستقر در ۳۲ ایستگاه به مدت ۲۰۲ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد ۳۷۳ دستگاه خودروی عملیاتی، ۱۱۴ مورد اطفای حریق و ۱۱۴ مورد عملیات نجات انجام شد.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته ۲۵ مورد احتیاط و ۲۸ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش‌نشانان انجام شد، افزود: در این مدت در حادثه‌هایی که رقم خورد، ۵۶ مورد نجات‌یافته، سه مصدوم و دو فوتی داشتیم، همچنین تعداد ۲۱ مورد مجوز و ۳۸ مورد تائیدیه ایمنی نیز توسط حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری صادر شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج تصریح کرد: ۱۵ مورد بازدید از تصرفات سطح شهر و پنج مورد اخطار ایمنی با حضور ۵۴ نفر کارشناس اعزامی به مدت ۱۸۹ ساعت در حوزه ایمنی شهری، صدور هشت گواهی جهت علت حریق، صدور پنج گواهی حریق و حوادث با حضور ۱۴ کارشناس اعزامی به مدت ۷۸ ساعت کار کارشناسی، طی یک هفته گذشته انجام شد.

کد خبر 582499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.