قدیمی ترین مرجع سخنرانی کوتاه در ایران

رسانه هفت دقیقه از اواسط سال ۱۳۹۳ کار خود را آغاز کرد و در ابتدا با استفاده از لیست انتشار واتس‌آپ به ارسال انتشار سخنرانی کوتاه در ایران اقدام کرد.

رسانه هفت دقیقه یکی از قدیمی ترین منابع تولید و انتشار سخنرانی کوتاه در ایران است. این مجموعه از اواسط سال ۱۳۹۳ کار خود را آغاز کرد و در ابتدا با استفاده از لیست انتشار واتس آپ به ارسال سخنرانی‌ها اقدام کرد. فروردین ۱۳۹۴ بود که وبلاگ هفت دقیقه شروع به کار کرد و رفته رفته کانال‌ها و صفحات اجتماعی این رسانه شروع به کار کرد. در سال ۱۳۹۶ وبسایت و نرم افزار آن دروید این مجموعه راه اندازی شد. هم اکنون ۷ دقیقه با تولید بیش از ۸۰۰ قطعه صوتی دقیقاً هفت دقیقه‌ای یکی از غنی‌ترین منابع سخنرانی مذهبی کوتاه در ایران است. مجموعه کانال‌ها، صفحات اجتماعی و نرم افزار آن دروید این رسانه هم اکنون بیش از ۷۵ هزار مخاطب مستقیم دارد و روز به روز به تعداد مخاطبین آن افزوده می‌شود.

ایرانیان با فرهنگ اصیل و تدین به دین اسلام از قدیم‌الایام طرفدار وعظ و خطابه بوده‌اند. امروزه نیز سخنرانی مذهبی یکی از محبوب ترین مطالب در فضای حقیقی و مجازی برای مردم ایران است. با ماشینی شدن زندگی‌ها و کم شدن حوصله‌ها دیگر سخنرانی‌های بلند و طولانی مثل سابق با اقبال مواجه نمی‌شود و رفته رفته رسانه‌های تولید کننده سخنرانی به تولید سخنرانی‌های کوتاه روی آوردند. برخی تولید کنندگان محتوای خود را محدود به حداکثر سه دقیقه کردند. و برخی دیگر مانند هفت دقیقه برای اینکه به سخنران این اجازه را بدهند که یک موضوع را به طور کامل اما خلاصه مورد بررسی قرار دهد فرصت بیشتری به او دادند و محتوای تولیدی خود را روی ۷ دقیقه تنظیم کردند نه یک ثانیه بیشتر نه یک ثانیه کمتر.

یکی از محبوب ترین قالب‌های محتوایی در فضای مجازی پادکست‌ها هستند. علت محبوبیت این نوع تولیدات ساندویچی بودن آنها است. هر جا که باشید با یک هدفون یا یک اسپیکر قوی می‌توانید مطالب کوتاه و جذابی که حوصله سر و کله زدن با آنها روی ورق‌های کاغذی را ندارید بشنوید و لذت ببرید. هفت دقیقه نیز از این قاعده مستثنی نیست. پادکست‌های این رسانه محبوب همگان است و بسیاری از مخاطبین این قطعات صوتی در تجربه نگاری خود اذعان کرده‌اند که تولیدات این مجموعه را پس از دانلود روی سی دی یا فلش مموری ریخته‌اند و در مسیر محل کار یا مسافرت‌ها به آن گوش جان می‌سپارند. برخی نیز گفته‌اند آنها را در گوشی ذخیره می‌کنیم و با هدفون در مترو فارغ از شلوغی واگن‌ها از آن لذت می‌بریم.

این مجموعه فرهنگی علاوه بر سخنرانی به تولید و انتشار نوحه و مداحی نیز می‌پردازد شما می‌توانید برای دانلود مداحی و نوحه به صفحه اختصاصی این موضوع در وبسایت هفت دقیقه مراجعه کنید و از گوش دادن به مداحی و مناجات با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف لذت ببرید.

قدیمی ترین مرجع سخنرانی کوتاه در ایران

۷ نه خیلی کوتاه است نه خیلی بلند. شما تنها در همین دقایق کوتاه می‌توانید یک کلید موفقیت در زندگی یا بندگی را کشف کنید. یک شبهه اعتقادی یا سیاسی که در ذهن تان رخنه کرده است را رفع کنید. و یا سرگذشت شهدا و دانشمندانی که آرزو همراهی با آنها را داشتید بشنوید و خود را در کنار آنها تصور کنید. چه چیزی لذت بخش تر از این. پس بسم‌الله شروع کنید و از امروز به جمع ده‌ها هزار مخاطب هفت دقیقه بپیوندید. موفق و پیروز باشید.

کد خبر 582498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.