۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
گوشی پوکو C40 معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی پوکو C40 با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برای بازارهای جهانی معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی پوکو C40 دارای صفحه‌نمایش ۶.۷۱ اینچی LCD با وضوح HD است؛ دوربین سلفی آن در بریدگی قطره‌ای تعبیه شده است. بدنه پشتی این دستگاه میزبان حسگر اثرانگشت است. یک دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی قرار گرفته است که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود.

انرژی مورد نیاز گوشی پوکو C40 از طریق یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۱۸ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. البته پوکو یک شارژر ۱۰ واتی درون جعبه قرار داده است؛ بنابراین در صورت تمایل به استفاده از حداکثر سرعت شارژ گوشی باید شارژر ۱۸ وات را به صورت جداگانه خریداری کنید.

گوشی پوکو C40 از سیستم روی چیپ JR510 شرکت JLQ مستقر در شانگهای بهره می‌برد؛ این پردازنده شامل چهار هسته دو گیگاهرتزی و چهار هسته ۱.۵ گیگاهرتزی است و از گرافیک Mali-G52 استفاده می‌کند. انتظار می‌رود که عملکرد این تراشه در سطح Snapdragon 450 یا Helio G35 است.

گوشی هوشمند ذکر شده در دو نسخه ۳۲ گیگابایتی با رم سه گیگابایت و ۶۴ گیگابایتی با رم چهار گیگابایت در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این دستگاه از درگاه microSD پشتیبانی می‌کند و در سه رنگ مشکی، زرد و سبز عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد که قیمت گوشی پوکو C40 براساس در دسترس بودن در نواحی مختلف جهان متفاوت خواهد بود.

کد خبر 582465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.