ایرپاد FreeBuds Pro 2 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ایرپاد هواوی FreeBuds Pro 2 به قابلیت حذف نویز فعال و اکولایزر سه‌گانه تطبیقی مجهز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که ایرپاد هواوی FreeBuds Pro 2 با قابلیت حذف نویز فعال عرضه می‌شود، این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد هنگام تنظیم آهنگ‌های مورد علاقه خود یا مکالمه، نویز پس‌زمینه را به حداقل برسانند. شرکت تولید کننده برای تقویت ANC از دو بلندگو در محصول جدید خود استفاده کرده است.

ایرپادهای جدید هواوی به محدوده ۱۴ تا ۴۸ هزار هرتز مجهز می‌شوند تا باس عظیمی را تولید کنند. همچنین، برای این محصول اکولایزر سه‌گانه تطبیقی (Triple Adaptive Equalizer) در نظر گرفته شده است که قادر است به صورت هم‌زمان ولوم، موقعیت و صدا را بهینه‌سازی کند.

قابلیت حذف نویز فعال سه مرحله‌ای نیز همراه با ایرپاد هواوی FreeBuds Pro 2 ارائه می‌شود که می‌تواند تا ۴۷ دسی‌بل برسد. گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که محصول ذکر شده با یک‌بار شارژ چهار ساعت پخش بدون وقفه با قابلیت حذف نویز و شش و نیم ساعت بدون حذف نویز را ارائه می‌دهد. ظاهر ایرپاد FreeBuds Pro 2 مانند نسل پیشین خود است و شاهد تغییرات زیادی نیستیم.

کد خبر 582462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.