تجلیل از خانواده شهید شاخص بسیج مداحان استان چهارمحال‌وبختیاری

در آیینی از خانواده شهید "سیدمحمد میرصالحی" شهید شاخص بسیج مداحان استان چهارمحال‌وبختیاری سال ۱۴۰۱ تجلیل شد.

به گزارش ایمنا، فاطمه حسین‌پور همسر شهید سید محمد میرصالحی اخلاص و تعهد را دو شاخصه مهم شهید دانست و اظهار کرد: این شهید عزیز دلباخته ائمه اطهار علیهم‌السلام بود و در اشاعه سیره عملی و نظری ائمه معصومین علیهم‌السلام از هیچ کوششی دریغ نمی‌کرد.

شهید علی امرایی از شهدای مدافع حرم و از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام به عنوان شهید شاخص سازمان بسیج مداحان کشور و شهید سید محمد میرصالحی شهید شاخص بسیج مداحان استان چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۱ معرفی شده‌اند.

اگر امروز از این انقلاب حراست نکنیم فردا باید جوابگو باشیم

شهید سیدمحمد میرصالحی در تاریخ چهاردهم دی ۱۳۳۷، در شهرستان بروجن به دنیا آمد. تا پایان دوره متوسطه در رشته انسانی درس خواند و دیپلم گرفت، معلم بود و در سال ۱۳۶۰ ازدواج کرد و صاحب یک پسر شد و از سوی بسیج در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافت و در بیست و دوم بهمن ۱۳۶۴، با سمت فرمانده گروهان در اروندرود بر اثر اصابت ترکش خمپاره به فیض شهادت نائل آمد. مزار مطهر این شهید عزیز در روضه الشهدای زادگاهش قرار دارد.

مداح شهید سیدمحمد میرصالحی در وصیت‌نامه خود آورده است: من پیامی ندارم برای ملت قهرمان چرا که همه پیام‌ها را آن‌هایی که رفته‌اند و اینک در میان ما نیستند دادند، اما باید بدانیم اگر امروز از این انقلاب حراست نکنیم فردا باید جوابگو باشیم.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

خدایا عمری را که تا اینجا رسانده‌ام بسیارش را در غفلت و اندوه به سر برده‌ام کوله بارم پر از گناه است و اینک که می‌خواهم به سویت بیایم چیزی در دست ندارم اما دل بسته‌ام به الطاف تو ای خدای مهربان و بزرگوار و اگر از من در نگذری نمی‌دانم که سر به کجا کشیده خواهد شد، خدایا تو را سپاس می‌گویم که مرا توفیق دادی تا در این راه قدم نهم و مجاهد در راه تو باشم و خوشحالم که در بستر بیماری یا عوامل طبیعی از بین نرفته‌ام، من پیامی ندارم برای ملت قهرمان چرا که همه پیام‌ها را از آن‌هایی که رفته‌اند و اینک در میان ما نیستند دادند، اما باید بدانیم اگر امروز از این انقلاب حراست نکنیم فردا باید جوابگو باشیم.

در این مراسم که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن، مسئول سازمان بسیج مداحان استان، مسئول کانون مداحان استان و جمعی از مداحان و شعرای آئینی برادر و خواهر حضور هرستان بروجن داشتند، سردار علی افضلی جانشین سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تقدیم لوح دست نوشته ارزشمند اللهم صل علی محمد و آل محمد، از خانواده معظم شهید شاخص بسیج مداحان استان چهارمحال و بختیاری تجلیل نمود.

منبع: بسیج‌نیوز
کد خبر 582459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.