درآمدزایی پایدار میدان تره‌بار برای شهرداری/واگذاری غرفه‌ها در آینده نزدیک

شهردار گلدشت گفت: میدان میوه‌وتره‌بار شهرداری با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده است و درحال‌حاضر ارزش غرفه‌های این میدان ۱۰۰ میلیارد تومان است.

محمدمهدی فردوسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: میدان میوه‌وتره‌بار شهرداری گلدشت واقع در جاده اصلی اصفهان-نجف‌آباد در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع شامل ۲۴ غرفه میوه و تره‌بار، شش فروشگاه، یک باجه بانک، دو دستگاه باسکول، ساختمان اداری و مجموعه نگهبانی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث شد.

وی افزود: قرارداد مشارکت با بخش خصوصی سال ۱۳۹۹ به ارزش ۱۷ میلیارد تومان منعقد شده و درحال‌حاضر ارزش غرفه‌ها ۱۰۰ میلیارد تومان است.

شهردار گلدشت خاطرنشان کرد: این پروژه ارزش‌افزوده و درآمدزایی پایداری برای شهرداری دارد و واگذاری غرفه‌های مربوط به شهرداری در آینده نزدیک انجام می‌شود.

فردوسی ادامه داد: به‌منظور جلوگیری از تردد خودروهای سنگین در شهر، ضلع شمالی میدان میوه‌وتره‌بار پروژه، بلوار کارآفرینی به سمت بلوار جانبازان به طول ۶۵۰ متر، با صرف هزینه دو میلیارد تومان احداث شد.

وی از افتتاح مرکز معاینه فنی مکانیزه شهرداری پاکداشت به‌منظور جلوگیری از ترددهای غیرضروری به شهرهای همجوار خبر داد و تصریح کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع شامل سالن آزمون، سوله تست و سوله چشمی گاز است که ظرف مدت شش‌ماه تکمیل شده و پس از اتصال به سامانه سیمفا (سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران) به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار گلدشت افزود: شهرداری برای خرید زمین دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و برای ساخت مرکز یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه متقبل شده است.

کد خبر 582428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.