مساله آب باید در سطح حاکمیت رفع شود

نماینده مردم گلپایگان، خوانسار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مساله آب باید در سطح حاکمیت رفع شود، گفت: هیئت دولت باید این مشکل را با برقراری عدالت برطرف کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود خاتمی شامگاه پنجشنبه_ بیست‌وششم خردادماه_ در جلسه شورای اداری استان اصفهان اظهار کرد: مشکلات زیادی در استان و شهرستان وجود دارد، مردم موضوعاتی همچون خشکسالی، تحریم‌ها و خسارات بیماری کرونا و بحران غذایی دنیا را درک می‌کنند و از دولت تقاضای رفع این مشکلات را ندارند.

وی بزرگترین مشکل استان اصفهان را مسئله آب عنوان کرد و افزود: این مشکل علاوه بر شهرستان اصفهان در سایر شهرستان‌ها نیز وجود دارد، زیرا در طول ۱۰ سال اخیر، هیچ‌یک از حقابه‌ها کاملاً تخصیص داده نشده است از این رو درخواست می‌شود رئیس جمهور به این مسئله رسیدگی کند.

نماینده مردم گلپایگان، خوانسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حاکمیت باید برای مسئله آب تدبیر لازم را بیندیشد و منابع آن را به طور عادلانه برای همه استان‌ها توزیع کند تا با وجود خشکسالی، آب به همه شهرستان‌ها به طور عادلانه اختصاص یابد.

خاتمی با تاکید بر اینکه مساله آب باید در سطح حاکمیت رفع شود، گفت: هیئت دولت باید این مشکل را با برقراری عدالت برطرف کند.

کد خبر 582312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.