پیام تسلیت معاون صدا در پی درگذشت گوینده پیشکسوت

معاون صدا با صدور پیامی درگذشت گوینده پیشکسوت و صدای ماندگار رادیو را تسلیت گفت.

به گزارش ایمنا، متن پیام تسلیت علی بخشی زاده به شرح زیر است:

«بازگشت همه به سوی اوست

خبر درگذشت گوینده پیشکسوت بانو سرور پاک‌نشان موجب تألم و تأثر خانواده گرم رادیو شد ولی در برابر تقدیر پروردگار مهربان، چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

مرحومه پاک‌نشان، کارنامه پرباری در عرصه گویندگی به یادگار گذاشتند و عمری صادقانه و عاشقانه فعالیت کردند و در خاطر مخاطبان با برنامه‌هایی چون «گل‌ها»، «سه‌شنبه‌های صورتی»، «فرهنگ و مردم»، «خانواده» و «علم و زندگی» ماندگار شدند و حتی در دیدار اهالی رادیو با رهبر معظم انقلاب از سوی ایشان مورد تشویق و تقدیر قرار گرفتند.

فقدان خانم سرور پاک‌نشان را به خانواده و همچنین به اهالی رسانه ملی به ویژه همکارانم در رادیو تسلیت می‌گویم و از درگاه الهی می‌خواهم آن مرحومه را در سایه رحمت واسعه خویش قرار دهد و برای بازماندگانشان شکیبایی مسالت دارم.

علی بخشی زاده

معاون صدای رسانه ملی»

به گزارش ایمنا، سرور پاک‌نشان، گوینده پیشکسوت رادیو صبح امروز _ پنج‌شنبه، بیست‌وششم خردادماه_ بر اثر ایست قلبی درگذشت.

وی متولد ۱۳۲۲ در شاهرود بود که از سال ۱۳۴۲ در رادیو گرگان به عنوان گوینده مشغول به کار شد و در همان سال‌های اولیه کار در رادیو به تهران آمده و تا به امروز گویندگی برنامه‌های مختلفی چون «گل‌ها»، «فرهنگ و مردم»، «خانواده»، «علم و زندگی» و برنامه‌های بسیار دیگر را به عهده داشته است. او همیشه از رادیو به عنوان زندگی یاد می‌کرد.

منبع: تسنیم

کد خبر 582290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.