اجرای ۱۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در هفشجان

مدیر عامل شرکت آبفای استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: ۱۰کیلومتر شبکه فاضلاب در هفشجان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا محمدی امروز _پنجشنبه بیست‌وششم خردادماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقدامات جهادی در راستای خدمت بیشتر به مردم هفشجان انجام شد.

وی افزود: برای اجرای ۱۰ کیلومتر از شبکه جمع‌آوری فاضلاب هفشجان در سه جبهه کاری فعالیت اجرایی پیمانکاران شروع شده است.

مدیر عامل شرکت آبفای استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به بازدید از نحوه اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در هفشجان، تصریح کرد: با انعقاد سه قرارداد کار تکمیل شبکه جمع‌آوری فاضلاب در این شهر شروع شد که امیدواریم تا پایان فصل کاری بتوانیم این کار مهم را به انجام برسانیم.

وی یادآور شد: اعتبار اختصاص‌یافته به پروژه اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب هفشجان ۱۵۰ میلیارد ریال است و در صورت تأمین اعتبار لازم برای تکمیل شبکه فاضلاب در هفشجان، این شرکت آمادگی دارد قرارداد جدیدی نیز منعقد کند.

محمدی گفت: شهر هفشجان دارای حدود ۲۵ هزار نفر جمعیت است که شرکت آب‌وفاضلاب به ۹ هزار و ۲۸۷ مشترک خدمات آبرسانی و به ۶ هزار و ۱۴۰ مشترک خدمات جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب را ارائه می‌کند.

مدیر عامل آبفای چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه‌ها شامل نقشه‌برداری و پیاده کردن مسیر، برش و تخریب، بسترسازی، اجرای عملیات لوله‌گذاری با لوله پلی‌اتیلن فاضلابی در ترانشه، نصب منهول، احداث آدم رو بتنی مدور پیش‌ساخته در مسیرهای مربوطه طبق پروفایل و دتایل‌های اجرایی به طور کامل، خاک‌ریزی با خاک مناسب، بتن‌ریز، پر کردن اطراف و روی لوله با مصالح سنگی شکسته، خاک‌ریزی و تراکم آن و در آخر حمل نخاله و خاک‌های اضافه ست که همه این مراحل تحت نظارت مستقیم ناظر مقیم انجام می‌گیرد.

کد خبر 582288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.