طرح‌هایی که در حوزه سرگرمی و نشاط مردم باشد، حمایت خواهد شد

وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: از تمام طرح‌هایی که در حوزه سرگرمی و نشاط مردم باشد، حمایت می‌کنیم و به آنها تسهیلات اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعزت‌الله ضرغامی امروز _پنجشنبه بیست‌وششم خردادماه_ در بازدید از مجموعه گردشگری صفه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه سرمایه‌گذاری که در صفه انجام شده، ظرفیت خوبی برای تفریح و گردشگری مردم اصفهان و همچنین توریست‌های داخلی و خارجی فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه طراحی تله‌کابین در صفه خیلی خوب بوده است و باید توسعه یابد، افزود: این مکان به جهت داشتن طبیعت بکر و کوه‌هایی که در اطراف آن است، ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری است و از سوی وزارتخانه نیز مورد حمایت قرار می‌گیرد.

ضرغامی افزود: بخشی از توسعه تله‌کابین مربوط به یک بنای تاریخی قدیمی است که مقدار کمی از آن باقی مانده است و این بنا باید تبیین، تقویت و شناسانده شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با تاکید بر اینکه در جلسه شورای فنی، دسترسی به خط دوم تله‌کابین مورد بررسی قرار می‌گیرد، ادامه داد: این خط باید به گونه‌ای طراحی شود که نه تنها آسیبی به بنای تاریخی وارد نشود، بلکه بستری فراهم شود که با تله‌کابین به تماشای بنای تاریخی بروند.

ضرغامی با بیان اینکه من طرفدار این شعار هستم که می‌گوید «نترسیم، نترسیم، ما همه باهم هستیم»، افزود: نباید از آمریکا، دیگر ابرقدرت‌ها و تهدیدهای آنها بترسیم، زیرا همه ما در کنار هم هستیم.

کد خبر 582277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.