تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت دولت است

وزیر نیرو گفت: در کشور طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام بسیاری وجود دارد و اولویت دولت، شناسایی و اجرای این پروژه‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اکبر محرابیان امروز _پنجشنبه بیست‌وششم خردادماه_ در شورای اداری شهرستان فریدن، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این شهرستان، اظهار کرد: هدف از سفرهای استانی که رئیس‌جمهور به برگزاری آن اصرار دارد، حضور در شهرستان‌های مختلف، دیدار با مردم، گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره و دریافت درخواست‌های آن‌ها است.

وی افزود: امروز با حدود ۲۰۰ کشاورز گفت‌وگو شد که نشان می‌دهد هیئت دولت دغدغه رفع مسائل، موضوعات و درخواست‌های مردم را در تمام زمینه‌ها دارد.

وزیر نیرو گفت: یکی از اهداف سفرهای استانی، اجرای پروژه‌ها است. بسیاری از مسائل موجود ناشی از توقف پروژه‌هایی همچون ساخت راه و سد است؛ همچنین با وجود افزایش جمعیت، نیازهای اولیه مردم رفع نشده است.

وی تاکید کرد: در کشور طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام بسیاری وجود دارد و اولویت دولت، شناسایی و اجرای این پروژه‌ها است.

محرابیان خاطرنشان کرد: با مسائل و مشکلات شهرستان فریدن آشنا هستم؛ بنابراین دستورات لازم درخصوص برخی از مسائل صادر شد و تاآنجاکه دولت توان داشته باشد بودجه لازم را تأمین می‌کند و مشکلات و مسائل با رعایت اولویت رفع خواهد شد.

برای افزایش اعتبارات آب شرب شهری اصفهان تلاش می‌کنیم

وی اضافه کرد: در این سفر برای آب شرب و طرح‌های فاضلاب سراسر استان، اعتبارات خوبی پیش‌بینی شده است و اعتباراتی به تکمیل طرح‌های فاضلاب شهرهای استان اختصاص داده شد که با تزریق آن به‌زودی شاهد تکمیل این طرح‌ها خواهیم بود. همچنین چند روستای شهرستان فریدن در تنش آبی قرار دارد که اعتباراتی در قالب طرح جهاد آبرسانی برای آن پیش‌بینی شده است که امیدواریم منجربه رفع تنش آبی در این مناطق شود.

وزیر نیرو گفت: برای تأمین آب شهری مراحل قانونی طی و منابع مالی در بودجه پیش‌بینی و پیمانکار پروژه در مناقصه مشخص شده است که به زودی عملیات اجرایی آن نیز آغاز می‌شود. اعتبارات این ردیف محدود است، بنابراین تلاش می‌کنیم این اعتبارات را افزایش دهیم و به اجرایی شدن پروژه‌ها سرعت ببخشیم.

کد خبر 582271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.