حمایت دولت از برنامه‌های نشاط‌آور

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: هر کاری که در سرگرمی، شور و نشاط بیشتر مردم نقش داشته باشد، مورد حمایت دولت قرار می‌گیرد و تا حد امکان موانع برطرف و به آن تسهیلات اختصاص داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عزت‌الله ضرغامی امروز _پنجشنبه بیست‌وششم خردادماه_ در حاشیه بازدید از منطقه گردشگری صفه، اظهار کرد: مجموع سرمایه‌گذاری که در منطقه صفه انجام شده است کار بسیار ارزشمندی است؛ همچنین امکانات بسیار خوبی برای مردم اصفهان و گردشگرانی که از دیگر نقاط به این مکان می‌آیند، فراهم شده است.

وی با بیان اینکه هر فعالیتی که در حوزه سرگرمی، شور و نشاط بیشتر مردم نقش داشته باشد مورد حمایت دولت قرار می‌گیرد و تا حد امکان موانع آن برطرف و به آن تسهیلات اختصاص داده می‌شود، مطرح کرد: لزوم توسعه مجموعه تفریحی گردشگری از آنجایی مشخص است که از لحاظ موقعیت خاص بوده و شرایط توسعه هرچه بیشتر برای آن فراهم است.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در خصوص توسعه خط تله‌کابین صفه گفت: در شورای فنی ابعاد این مسئله بررسی می‌شود و مشروط به صدور مجوز براساس چهارچوبی که کمیته فنی اعلام خواهد کرد، اقدامات توسعه‌ای انجام می‌گیرد تا امکان بازدید مردم از اماکن تاریخی با استفاده از تله‌کابین فراهم شود، اما این توسعه باید در چهارچوب قواعد میراث فرهنگی باشد.

کد خبر 582263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.