وجود اختلاف نظرها عامل توقف خط دو تله کابین صفه

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به دلیل وجود اختلاف‌نظرها در مورد راه‌اندازی خط دو تله‌کابین صفه، در حال حاضر عملیات اجرایی این خط متوقف شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی امروز _بیست‌وششم خردادماه_ در بازدید مجموعه تله‌کابین صفه و امکانات تفریحی سالم این مجموعه برای شهروندان، اظهار کرد: مجموعه تله‌کابین و مجموعه اقداماتی که در صفه انجام شده است، فضای بسیار خوب و تفریحات سالم و ورزشی را برای شهروندان فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه شهروندان اصفهانی سال‌های متوالی به استفاده از فضای تفریحی و تله‌کابین صفه عادت کرده‌اند، افزود: حدود ۲۰ سال است خط یک این تله‌کابین برای استفاده شهروندان راه افتاده است و به ابتکار شهرداری و مدیران وقت استان خط دو این تله‌کابین نیز راه‌اندازی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با راه‌اندازی خط دو تله‌کابین مجموعه تفریحی صفه تمام شهروندان می‌توانند از امکانات رفاهی این مجموعه استفاده کنند.

وی در خصوص وجود اختلاف‌نظرها در راه‌اندازی خط دو تله‌کابین صفه، خاطرنشان کرد: به دلیل وجود اختلاف‌نظرها در مورد راه‌اندازی خط دو تله‌کابین صفه، در حال حاضر عملیات اجرایی این خط متوقف شده است.

نورصالحی با تاکید بر اینکه بازدید امروز به تعامل و هم‌افزایی برای ادامه عملیات پروژه خط دو تله‌کابین صفه کمک می‌کند، گفت: به‌زودی و با انجام هر اصلاحی که ضروری است، روند عملیاتی این پروژه ادامه می‌یابد، اگر نظر میراث فرهنگی اصفهان در مورد ادامه روند این پروژه تأمین شود، شهروندان امکان صعود و بازدید تا قله صفه را دارند، همچنین با تکمیل خط دو تله‌کابین قله کوه صفه نیز از مهجوریت نجات می‌یابد.

کد خبر 582256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.