عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۶ خردادماه

در این بسته خبری از اتمام عملیات روشنایی کمربندی جنوبی قرچک تا راه‌اندازی اداره گردشگری بومهن و شناسایی علت حریق سینمای کاشمر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی، شاهد رویدادهای مهمی بودند. در این بسته خبری، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

عملیات روشنایی کمربندی جنوبی قرچک به اتمام رسید

محسن خرمی‌شریف، شهردار قرچک گفت: با اتمام عملیات پایه‌گذاری و کابل‌کشی، کمربندی جنوبی قرچک به طول یک‌هزار و ۶۰۰ متر به طور کامل روشن شد.

راه‌اندازی اداره گردشگری بومهن برای حمایت از هنرمندان

مجتبی رضازاده، شهردار بومهن گفت: این شهر بوم‌شهر اقوام ایرانی است و برای توسعه گردشگری و حمایت از هنرمندان، اداره گردشگری در شهرداری راه‌اندازی می‌شود.

اعتبار سالانه زیلوبافی میبد پرداخت نشده است

مجید بهارستانی، شهردار میبد از تصویب پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار سالانه برای صنعت دستی زیلوبافی از سوی شهرداری در زمان مسئولیت شهردار قبلی خبر داد و از پرداخت نشدن آن انتقاد کرد.

برگزاری جشنواره «تفریحات ساحلی و آبی هچسا» در هچیرود

جعفر ردایی، شهردار هچیرود با اشاره به جشنواره و رویداد مهم فرهنگی و ورزشی با نام «هچسا» در این شهر گفت: این فستیوال از سوم تیرماه در قالب جشنواره تفریحات ساحلی و آبی در هچیرود برگزار می‌شود.

شناسایی علت حریق سینمای کاشمر

امیر نژادرحیم، مسئول اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر، علت حریق سینما ایران کاشمر را اتصال کولر گازی عنوان کرد.

سقوط آسانسور در گرگان حادثه آفرید

سقوط ناگهانی آسانسور در شهرستان گرگان موجب مصدومیت دو نفر از شهروندان شد.

کد خبر 582254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.