سفرهای استانی از اقدامات جهادی و میدانی دولت است

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سفرهای استانی یکی از اقدامات جهادی و میدانی دولت است، گفت: دولت سیزدهم با وجود گرانی‌های جهانی و ترک فعل‌های زیادی که در دولت گذشته وجود داشته، موفقیت‌های بزرگی در این مدت کوتاه به دست آورده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل ابوترابی امروز _پنجشنبه، بیست‌وششم خردادماه_ پیش از شروع دیدار مردمی سرپرست وزارت کار اظهار کرد: امید است تا دولت بتواند اقدامات بزرگ و متحول کننده‌ای در این شرایط حساس و سخت جهانی انجام دهد، مسئولان هم در حد توان به دولت‌مردانی که در حال جهاد هستند، کمک خواهند کرد.

وی با بیان اینکه سفرهای استانی یکی از این اقدامات جهادی و میدانی دولت بوده که با سفرهای استانی ۱۰ سال گذشته متفاوت است، افزود: دولت سیزدهم با وجود گرانی‌های جهانی و ترک فعل‌های زیادی که در دولت گذشته وجود داشته، موفقیت‌های بزرگی در این مدت کوتاه به دست آورده است که از جمله این دستاوردها می‌توان به مهار کرونا، دیپلماسی انرژی و برقراری روابط با کشورهای همسایه و افزایش صادرات کالاها که نویدبخش رونق شهرک‌های صنعتی است، اشاره کرد.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نجف‌آباد دارای ۱۵ ناحیه و شهرک صنعتی است که دو هزار کارگاه و کارخانه کوچک‌مقیاس در این ۱۵ ناحیه مشغول به فعالیت هستند، این شهرستان به تنهایی یک‌سوم صنایع کوچک استان اصفهان را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: بعد از دانشگاه علوم تحقیقات تهران، دانشگاه آزاد نجف‌آباد، بیشترین تعداد دانشجو در میان دانشگاه‌های آزاد را دارد؛ این دانشگاه، بیش از دو برابر تعداد دانشگاه اصفهان و صنعتی دانشجو دارد.

ابوترابی افزود: شهرستان نجف‌آباد به نسبت جمعیت، بیشترین تعداد شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده است.

کد خبر 582154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.