فراخوان بزرگ بین‌الملی جذب اسپانسر / اختراع ورزش کاملاً جدید

اختراع, ابداع و طراحی یک ورزش و بازی کاملاً جدید، بکر، محفلی، مهیج، لوکس و منحصر به فرد توسط اعضای سایت Golzang.

پیشنهاداتی که موسسه «گل زنگ» به فیفا و دیگر سازمان‌ها ارائه کرده...

در همین راستا قصد داریم برای ابداع و طراحی ورزش جدید که ما اختراع کرده‌ایم اسپانسر یا شریک سرمایه گذار قوی انتخاب کنیم...

جام جهانی دو سالانه #فوتبال؛ تورنمنت #فینال‌ها / اصلاحات در تعطیلات / حذف یارانه‌ها / پذیره‌نویسی بین‌الملی سرخابی‌ها...

با سلام و آرزوی توفیق

به اطلاع علاقمندان می‌رساند وبسایت Golzang در سال‌های اخیر یک سری پیشنهادات و طرح‌های منحصر به فرد و با ابتکار عمل ارائه کرده که در رسانه‌ها و خبرگزاری ایسنا هم انعکاس پیدا کرده است.

برای اطلاعات بیشتر به اینستاگرام و وبسایت ما مراجعه فرمایید.

@Golzang

www.Golzang.com

فراخوان بزرگ

نیاز فوری به اسپانسر، حامی مالی یا شریک سرمایه گذار قوی

فراخوان بزرگ بین‌الملی جذب اسپانسر / اختراع ورزش کاملاً جدید

اختراع, ابداع و طراحی یک ورزش و بازی کاملاً جدید، بکر، محفلی، مهیج، لوکس و منحصر به فرد

قابل توجه: آنانی که قصد دارند بِرَند و نام شان در سطح جهانی و بین‌الملل مطرح و تبلیغ شود

کلیه شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ خارجی

نمایندگی شرکت‌های بزرگ تجاری و تولیدی معروف خارجی اعم از:

SONY - Mercedes Benz - Canon - BMW ...

و بالاخره قابل توجه: کلیه افراد حقیقی و حقوقی که در بازار سرمایه گذاری هستند و به دنبال یک سرمایه گذاری تک و منحصر به فرد، تازه، پُر سود با ارزش افزوده بالا می‌باشند

- اختراع ورزش جدید، مهیج، جذاب و مفرح

- رو نمایی، افتتاح، بهره برداری با حضور دبیر کل سازمان ملل و رئیس کمیته جهانی المپیک.

نظر به اینکه یکی از اعضای گروه سایت Golzang@ » اقدام به طراحی، اختراع و ابداع یک رشته ورزشی مهیج و بکر نموده است و با توجه به اینکه بازیِ طراحی شده به شکلی است که برای تخلیه انرژی و هیجان کلیه افراد بسیاری مفید بوده و باعث آرامش و تسکین اعصاب می‌باشد به ویژه جوانان و نوجوانان. برای اجرای این طرح و برنامه‌های حواشی و جانبی آن نیاز به زمین و ساختمانی حداقل به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع می‌باشد و سطح کف آن هم بسیار متفاوت با سالن‌های ورزشی دیگر رشته‌ها می‌باشد تلاش‌هایی صورت گرفته تا هزینه‌های مربوطه برای ساخت و افتتاح اولین باشگاه این رشته ورزشی جدید را تامین نماییم یا ترتیبی اتخاذ شود که با اسپانسری یک یا چند شرکت بزرگ خارجی و داخلی اولین باشگاه مرکزی این رشته ورزشی را در ایران و به نام یک فرد ایرانی به ثبت و بهره برداری برسانیم. بنابراین موارد و شرایط در نظر گرفته شدi این پروژi استثنایی برای اسپانسر یا شریک سرمایه گذار در ذیل می‌آید:

۱. می‌توان گفت این بازی در رده یکی از پرطرفدارترین رشته‌های ورزشی جهان قرار می‌گیرد. فرصت بسیار مغتنم و ممتازی در عرصه بین‌المللی می‌باشد تا با ساخت ساختمان و تجهیزات این بازی مهیج و رونمایی و افتتاح آن با حضور دبیر کل سازمان ملل و رئیس کمیته جهانی المپیک بتوانیم به نحو احسن از جنبه‌های حاشیه‌ای، گردشگری و اقتصادی این ورزش نهایت استفاده را ببریم.

۲. در خصوص این ورزش حاشیه‌های منحصر به فردی در نظر گرفته شده تا در خصوص سرمایه گذاری آن در بدو امر یک حالت قوی تجاری ورزشی داشته باشد.

۳. با توجه به اینکه ورزش جدیدی می‌باشد با شروع کار و استارت به طور روزانه مورد توجه مطبوعات، رسانه‌ها خبرگزاری‌ها، شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های اینترنتی قرار می‌گیرد و می‌تواند تبلیغ بسیار خوب و عالی برای اسپانسر آن در سطح بین‌الملل باشد و با روند تکمیلی کار و ساختمان هر چند وقت یک بار (به طور قطره چکانی) جزئیاتی از این ورزش آشکار می‌شود بنابراین به شکل استثنایی و ویژه در مرکز توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرد و هر روز در تلاش اند تا اخبار تازه ای را از این ورزش انعکاس دهند.

فراخوان بزرگ بین‌الملی جذب اسپانسر / اختراع ورزش کاملاً جدید

۴. یکی از حاشیه‌های تجاری آن داشتن کافی‌شاپ ایرانی و رستوران ماهی که فقط در آن غذاهای سالم و سنتی همان کشور و شهر سِرو می‌شود.

۵. در طول ساخت، افتتاح و رونمایی، نام و بِرَند اسپانسر در تمام مراحل استفاده و تبلیغ می‌شود.

۶. سالن این ورزش تا حدودی شبیه بولینگ و تیر اندازی می‌باشد و ما بخاطر اینکه هر چه بیشتر مورد توجه رسانه‌ها و افکار عمومی در سطح جهانی قرار گیرد سعی داریم اولین باشگاه آن در مرکز شهر افتتاح شود بنابراین هزینه‌های میلیاردی نیاز دارد

(تهیه زمین مناسب و ساخت بنا = طبق برآورد ما تقریباً هزینه ساخت یک پاساژ نیمه بزرگ در مرکز شهر)

7 . پتانسیل توریست و گردشگری در اصفهان فرصتی بسیار مغتنم، عالی و ممتاز می‌باشد تا با حضور این میهمانان و رجال سیاسی از این ورزش رونمایی، پرده برداری، افتتاح و بهره برداری کرد تا انعکاس وسیعی در سطح جهانی و رسانه‌های بین‌الملل داشته باشد و این روند یک منفعت عادلانه و عالی هم برای اسپانسر و هم برای ما دارد.

ادامه متن را در سایت و اینستاگرام مطالعه بفرمایید....

@Golzang

www.Golzang.com

کد خبر 582120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.