احداث ۲ پارکینگ طبقاتی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار کرج

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج با بیان اینکه میدان میوه و تره‌بار این کلان‌شهر به‌لحاظ وسعت چهارمین میدان میوه و تره‌بار کشور محسوب می‌شود، گفت: در صدد احداث دو پارکینگ طبقاتی در این میدان هستیم.

حمید دانشی‌کهن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه میدان مرکزی کرج به عنوان تنها مرکز توزیعی میوه و تره‌بار استان البرز و غرب استان تهران محسوب می‌شود، اظهار کرد: این میدان به‌لحاظ وسعت چهارمین میدان میوه و تره‌بار کلان‌شهرهای کشور است که در جاده محمدشهر بعد از ریل راه‌آهن واقع شده است.

وی وسعت میدان میوه و تره‌بار مرکزی کرج را ۱۷ هکتار اعلام کرد و افزود: در این میدان ۲۰۰ غرفه ۲۰۰ متری وجود دارد، همچنین ۳۴ غرفه ۱۵۰ متری در میدان مرکزی کرج توسط بخش خصوصی اداره می‌شود که در حال وصل شدن به غرفه‌های میدان مرکزی است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج با تاکید بر اینکه میدان مرکزی کرج در سال ۶۹ احداث و چراغ‌های روشنایی آن پس از ۱۵ سال بهسازی شده است، گفت: به‌تازگی جداول این میدان بهسازی شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح هوشمندسازی گیت میدان مرکزی کرج، تصریح کرد: ۱۵۰ تن آسفالت نیز برای بهسازی معابر میدان استفاده شده است و برای ساماندهی مقابل حجرات، خط‌کشی و مراحل طراحی برای ساخت دو پارکینگ طبقاتی در حال پیگیری است.

کد خبر 582092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.