رشد ۷۵۰ درصدی درآمد منطقه ۶ شهرداری کرج

مدیر منطقه شش شهرداری کرج از رشد ۷۵۰ درصدی درآمد این منطقه نسبت به سه ماهه ابتدای سال گذشته خبر داد.

منوچهر غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: میزان وصولی سه ماهه اول سال گذشته منطقه شش شهرداری کرج ۲۱۷ میلیارد ریال بوده است، اما درآمد منطقه از ابتدای سال جاری تا بیست‌وپنجم خردادماه به مبلغ ۱,۶۳۰ میلیارد ریال رسید که رشد ۷۵۰ درصدی را نسبت به سه ماه گذشته نشان می‌دهد.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در شش ماه دوم سال گذشته، جذب بودجه درآمدی روند صعودی داشته است که امیدواریم تا پایان سال نیز بودجه پیش‌بینی شده محقق شود.

مدیر منطقه شش شهرداری کرج تصریح کرد: افزایش درآمد تضمین کننده ارائه خدمات مطلوب‌تر است و افزایش بودجه عمرانی را به‌دنبال دارد که در نتیجه با اجرای به موقع پروژه‌های عمرانی رضایت‌مندی شهروندان حاصل خواهد شد.

وی تاکید کرد: بازگشایی چند معبر مهم، توسعه فضای سبز، احداث پروژه‌های انسان‌محور و نیز توسعه فضاهای فرهنگی مرتبط با وظایف مدیریت شهری از مهمترین اولویت‌های منطقه شش در سال جاری است.

غفاری با اشاره به وسعت منطقه، ساختار خاص اجتماعی و شکل‌گیری محلات ناکارآمد در سنوات گذشته، خاطرنشان کرد: مخاطرات زیادی در بعضی محلات وجود دارد که امیدواریم با هماهنگی و مساعدت همکاران و مشارکت و همراهی شهروندان همچنین حوزه‌های ستادی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط، اقدامات لازم در جهت رفع مشکلات انجام شود.

کد خبر 582089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.