صنعت فرش حداد ۴ _ گلساپوش یزد ۶/ تجربه کم باعث شکست شد

تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد مقابل قهرمان دوره قبل لیگ برتر فوتبال ساحلی بازی را واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد اصفهان امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم خردادماه_ در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه مقابل مقاومت گلساپوش یزد قرار گرفت.

اسامی بازیکنان تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد اصفهان: علی درویش، رضا دیری، علی اکبر سلجوقی، وحید قلی پور، حسین کارگر، علی نظر، مهران خسروی، مسعود حسنی‌پور، احسان رضایت، محمد دادخواه و امیر خزایی.

اسامی بازیکنان تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد: حمید بهزاد پور، رضا امیری زاده، مهدی شیرمحمدی، مصطفی دهقانی، سید علی ناظم، عباس رضایی، محمد علی مختاری، سید مهدی میر جلیلی و هادی فرهمند.

وقت اول: در این تایم گلساپوش یزد در دقیقه سه به گل اول بازی رسید، دقایق زیادی از بازی نگذشته بود که دروازه‌بان اصلی صنعت فرش حداد مصدوم شد و گلر ذخیره جای او را پر کرد. آبی پوشان حداد برای رسیدن به گل تساوی بازی را در دست دارند، اما به دروازه حریف نمی‌رسند. در دقیقه ۵ بازی شوت دروازه‌بان صنعت فرش حداد با اختلاف کم از کنار دروازه حریف به بیرون رفت، در دقیقه ۸ گلساپوش یزد به گل دوم رسید. علی درویش دروازه‌بان اصلی صنعت فرش حداد به بازی برگشت و یک موقعیت صد درصد گل را با یک دست دفع کرد. در دقیقه ۱۰ بازیکن گلساپوش هم تیمی خود را در یک موقعیت گل قرار داد، اما ضربه این بازیکن با اختلاف کم به بیرون رفت. موقعیت‌هایی که بازیکنان صنعت فرش حداد ایجاد می‌کنند راهی به دروازه گلساپوش ندارد تا وقت اول با نتیجه دو بر صفر به سود گلساپوش یزد تمام شود.

گل‌ها:

دقیقه ۳( گلساپوش یزد): عباس رضایی روی خطایی که به وجود آمد دروازه صنعت فرش حداد را باز کرد.

دقیقه ۸ (گلساپوش یزد): سید علی ناظم از روی خطایی که داور اعلام کرد گل دوم گلساپوش یزد را به ثمر رساند.

وقت دوم: در این تایم حسنی‌پور در دقایق یک و دو بازی دوگل به ثمر رساند تا بازی برای صنعت فرش حداد با نتیجه تساوی پیش برود. آبی پوشان حداد با وجود اینکه بازیکنان جوانی دارند، اما مقابل قهرمان فصل گذشته بازی خوبی ارائه می‌دهند. بازیکنان و کادر فنی گلساپوش یزد به داوری معترض هستند، در این دقایق توپ‌های یزدی‌ها وارد دروازه صنعت فرش حداد نمی‌شود. دقیقه ۸ شوت شیرمحمدی با اختلاف کم به بیرون رفت، بازیکن صنعت فرش حداد در نزدیکی دروازه حریف صاحب ضربه آزاد شد که آن را بهزادپور گرفت. دقیقه ۱۱ دروازه‌بان صنعت فرش حداد بازی را به تساوی کشاند تا تایم دوم با تساوی سه بر سه تمام شد.

گل‌ها:

دقیقه ۱( صنعت فرش حداد): مسعود حسنی‌پور روی خطای بازیکن گلساپوش از وسط زمین صاحب یک ضربه آزاد شد و یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

دقیقه ۲( صنعت فرش حداد): مسعود حسنی‌پور این بار در نزدیکی دروازه گلساپوش خطا گرفت تا گل تساوی را هم این بازیکن به ثمر برساند.

دقیقه ۱۰( گلساپوش یزد): محمد علی مختاری با یک برگردان دروازه صنعت فرش حداد را باز کرد.

دقیقه ۱۱( صنعت فرش حداد): علی درویش دروازه‌بان صنعت فرش حداد با یک شوت از راه دور دروازه گلساپوش را باز کرد.

تایم سوم: در تایم آخر بازهم این حسنی پور بود که در دقیقه دو برای صنعت فرش حداد گلزنی کرد، اما هنوز یک دقیقه از این گل نگذشته بود که گلساپوش یزد هم به گل رسید. بازی در تایم سوم سرعت زیادی دارد، در دقیقه ۱۱ بازهم دروازه صنعت فرش حداد باز شد تا درنهایت این بازی با نتیجه ۶ بر ۴ به نفع گلساپوش یزد تمام شود.

گل‌ها:

دقیقه ۲( صنعت فرش حداد): حسنی‌پور با دروازه‌بان گلساپوش به هوا پرید که این بازیکن موفق بود و گل چهارم صنعت فرش حداد را به ثمر رساند.

دقیقه ۳( گلساپوش یزد): بازیکن گلساپوش با گول زدن دروازه بان صنعت فرش حداد هم تیمی خود مختاری را در مقابل دروازه خالی قرار داد و گل پنجم برای یزدی‌ها به ثمر رسید.

دقیقه ۸( گلساپوش یزد): رضا امیرزاده با یک شوت از سمت راست دروازه صنعت فرش حداد را باز کرد.

کد خبر 582084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.