ساعات اجرای طرح ترافیک در تهران بدون تغییر باقی ماند

هفتادو چهارمین جلسه شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران برگزار شد و ساعات اجرای طرح ترافیک در تهران بدون تغییر باقی ماند.

به گزارش ایمنا، هفتادوچهارمین جلسه شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم خردادماه_ با حضور شهردار تهران و نمایندگان دستگاه‌های مسئول در حوزه حمل‌ونقل شهری برگزار شد.

بررسی اثرات ترافیکی احداث تونل شهید متوسلیان (امتداد جنوبی بزرگراه شهید صیاد شیرازی) به عنوان اولین دستور جلسه مطرح شد و در ابتدای بررسی این دستور، بخشی از مطالعات جامع حمل‌ونقل شهری و بازنگری‌های انجام شده در این بخش تشریح شد.

در ادامه جلسه عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره جزئیات فنی تونل توضیحاتی ارائه داد.

در نهایت دستور تونل شهید متوسلیان مشروط به تأمین منابع خارج از بدنه شهرداری تهران به تصویب رسید، تونل شهید متوسلیان به طول ۸،۹ کیلومتر به سه محور دسترسی پیدا می‌کند، همچنین تصمیم‌گیری در خصوص ساعات اجرای محدوده‌های ترافیکی شهر تهران به عنوان دومین دستور جلسه در هفتادوچهارمین جلسه شورای ترافیک شهر تهران مطرح شد.

در ابتدای بررسی این دستور عمار سعیدیان فر معاون بهره برداری از سیستم‌های حمل‌ونقل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک گزارشی از سابقه اعمال محدودیت‌های ترافیکی در سال‌های گذشته و آمار تردد در محدوده‌های ترافیکی از زمان تغییر ساعات کار اداره‌های تهران ارائه کرد و در نهایت ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران بدون تغییر (۰۶:۳۰ تا ۱۷:۰۰) باقی ماند.

منبع: سایت شهر

کد خبر 582081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.