آغاز نصب سقف خانه‌های جدید شورای شهر ولورهمپتون

مراحل نصب سقف اولین سری از خانه‌های جدید و مقرون‌به‌صرفه شورای شهر ولورهمپتون آغاز شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، از زمان افتتاح رسمی طرح «بازسازی شهر هیث (The Heath Town regeneration)» توسط خانواده سلطنتی، بیش از یک دهه است که خانه‌های جدید و مقرون‌به‌صرفه شورای شهر ولورهمپتون در حال ساخته شدن هستند. این طرح شامل ترکیبی از خانه‌هایی دو و چهارخوابه در مناطق مختلف سراسر شهر در سه منطقه از جاده «هابگیت (Hobgate )» و یک منطقه از خیابان «تیث‌کرافت (Tithe Croft)» بعد از «شوریل رایز (Chevril Rise)» می‌شود.

شورای شهر ولورهمپتون اعلام کرد اولین خانه‌ها تا اوایل سال آینده تکمیل می‌شود و خبر از نصب سقف‌های اولین مرحله از طرح ساخت مجموعاً ۲۰۰ خانه جدید در این املاک خبر داد که توسط پرنسس مارگارت در سال ۱۹۶۹ افتتاح شد. ۹ محل در این منطقه توسعه خواهد یافت که شامل تخریب ساختمان‌های خالی و متروکه قبلی و بهبود بلوک‌های مسکونی موجود می‌شود. همه خانه‌ها فضای پارکینگ مخصوص به خود را خواهند داشت و اکثر آن‌ها دارای باغ هستند.

عضو کابینه دارایی‌های شهری و مسکن شورای ولورهمپتون با اشاره به این‌که شورا در حال برداشتن گام‌های بزرگی در تحول شهر هیث است، نصب سقف‌های اولین خانه‌های جدید شورای شهر را بسیار شگفت‌انگیز دانست. وی افزایش تعداد خانه‌های مناسب و مقرون‌به‌صرفه موجود در شهر را یکی از اولویت‌های کلیدی شورا و پیشرفت فعلی را عنصری برای دستیابی به این هدف معرفی کرد. شورای شهر نیز ضمن اشاره به پیشرفت‌های فعلی پروژه ابراز امیدواری کرد که در اوایل سال آینده نخستین مستأجران به خانه‌های جدید خود نقل مکان خواهند کرد.

سایر اقداماتی که پیش از این به‌عنوان بخشی از بازسازی این منطقه تکمیل شده است شامل تخریب پیاده‌راه‌ها و گاراژهای قدیمی در منطقه جاده هابگیت و نوسازی طبقات همکف و پایینی «لینگ هاوس (Ling House)» برای ارائه فضاهای اداری، جلسات و فعالیت جدید برای «مرکز خانواده امید» می‌شود. سه محوطه بازی جدید و یک زمین فوتبال نیز از طریق این طرح ساخته خواهد شد.

شورای شهر دستیابی به مرحله فعلی را نقطه عطفی مهم در پروژه معرفی کرد و از به‌کارگیری تخصص متخصصان فرهیخته در راستای بازسازی جامعه و نزدیک شدن به پایان برنامه‌های بلندپروازانه شهر هیث ابراز خوشحالی کرد. شورا اطمینان داد که این خانه‌های مقرون‌به‌صرفه و مورد نیاز، مکانی را ایجاد خواهند کرد که ساکنان جدید می‌توانند با افتخار آن را خانه بنامند.

کد خبر 582050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.