عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵ خردادماه

در این بسته خبری از تصویربرداری ۳۶۰ درجه از دزفول تا ایجاد سامانه فوریت‌های خدماتی شهرداری دماوند و اعطای تسهیلات ویژه نوسازی در مراغه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

مدیریت هوشمند فرون‌آباد

احسان درویشی، شهردار فرون‌آباد پاکدشت گفت: توسعه مدیریت هوشمند شهر موجب توسعه خدمت‌رسانی به مردم و کاهش هزینه‌های مدیریت شهر می‌شود.

تصویربرداری ۳۶۰ درجه از شهر دزفول

سید محمدحسن عیسی زاده، شهردار دزفول گفت: تصویربرداری ۳۶۰ درجه از سطح شهر دزفول برای نخستین بار در جنوب غرب کشور با هدف توسعه خدمات الکترونیکی آغاز شد.

ایجاد سامانه فوریت‌های خدماتی شهرداری دماوند

علی شیوا، شهردار دماوند با اشاره به اینکه در این راستا از امکانات فضای مجازی بهره بردیم، گفت: ایجاد سامانه فوریت‌های خدماتی در شهرداری دماوند از جمله اقدامات مطلوبی بود که با استقبال مردم نیز همراه شد ولی هنوز نیز برای رسیدن به وضع مطلوب باید تلاش کنیم.

بازپیرایی بوستان‌های بیرجند

محمد محمدزاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بیرجند گفت: در حال حاضر توسعه پارک‌ها و بوستان‌ها در دستور کار نیست و رویکرد شهرداری در سال جاری بازپیرایی فضاهای موجود در سطح شهر است.

اعطای تسهیلات ویژه نوسازی در مراغه

محمد مقتومی، شهردار مراغه با اشاره به اینکه بیش از ۳۳۴ هکتار بافت فرسوده و ناکارآمد در این شهر وجود دارد، گفت: مشوق‌ها و تسهیلات ویژه برای نوسازی بافت‌های فرسوده این شهر به متقاضیان اعطا می‌شود.

آتش‌سوزی گسترده ۳ گلخانه در پاکدشت

سیدحامد تقوی، رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شریف آباد گفت: با تلاش چند ساعته عوامل آتش‌نشانی شریف‌آباد، حریق گسترده در سه گلخانه واقع در این شهر مهار شد.

خدمات‌رسانی ۱۲۰ دستگاه خودرو در قزوین

اسماعیل عرشیان، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از خدمت رسانی ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی برای اجتماع بزرگ سلام فرمانده خبر داد و گفت: به همین منظور ۱۲۰ دستگاه اتوبوس و تاکسی برای انتقال افراد شرکت کننده از سطح شهر به ورزشگاه سردار آزادگان پیش بینی شده است.

پایان کارتن‌خوابی در فردیس

علی اصغر سلیمانی، مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری فردیس گفت: با اختصاص پنج میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز مکان‌ها مناسب و اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر، بساط کارتن خوابی در این شهرستان پرجمعیت برچیده می‌شود.

کد خبر 582028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.