خالی شدن حساب با ترفند در اختیار گذاشتن سؤال‌های امتحانات نهایی

فرمانده انتظامی شهرستان آران‌وبیدگل گفت: فردی که با ترفندِ در اختیار گذاشتن سؤال‌های امتحانات نهایی، دانش‌آموز کلاس دوازدهم را اغفال کرده و طی چندین مرحله ۹۴۷ میلیون ریال از کارت وی برداشت و به‌حساب خود واریز کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ غلامرضا هاشمی‌زاده اظهار کرد: درپی اعلام گزارشی مبنی بر برداشت غیرمجاز ۹۴۷ میلیون ریال وجه از حساب یکی از شهروندان به شیوه کلاه‌برداری اینترنتی، رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان آران‌وبیدگل قرار گرفت.

وی افزود: فردی با مراجعه به پلیس فتای این فرماندهی اظهار کرد که پسرش از طریق شبکه اجتماعی تلگرام با فردی آشنا شده که وی با ترفند در اختیار گذاشتن سؤال‌های امتحان نهایی کلاس دوازدهم، فرزندش را اغفال کرده و درنهایت طی چندین مرحله درمجموع ۹۴۷ میلیون ریال از کارت برداشت و به‌حساب خود واریز کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آران‌وبیدگل درباره دستگیری کلاه‌بردار این پرونده، تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش مأموران پلیس فتا این شهرستان، فرد کلاه‌بردار شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، حساب وی مسدود و در نهایت تمام مبالغ برداشت‌شده به‌حساب شاکیان بازگردانده شد.

وی گفت: شهروندان مراقب این‌گونه تماس‌ها و پیامک‌ها با عناوین مختلف و فریبکارانه باشند. شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود را به آدرس Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری در لینک ثبت گزارش‌های مردمی با ما در میان بگذارند، شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ نیز جهت ارائه راهنمایی و آموزش‌های لازم در خدمت هموطنان است.

کد خبر 582023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.