احداث پد هلی‌کوپتر در پایانه مسافربری شهرداری تبریز

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز گفت: به منظور امدادرسانی سریع در مواقع بحران و پدافند غیر عامل، پد فرود هلیکوپتر در ترمینال مرکزی، توسط سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز احداث می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، احمد زارعی اظهار کرد: به‌منظور فراهم کردن تسهیلات مناسب امدادرسانی سریع و بهتر به شهروندان در مواقع ضرورت و بحران و پوشش سریع و مطلوب حوادث احتمالی و نیز کاهش زمان خدمات امداد و نجات، پد هلی کوپتر در پایانه مرکزی تبریز احداث می‌شود.

وی با اشاره به مشخصات فنی پد فرود هلیکوپتر در ترمینال مرکزی، تصریح: این پد فرود با نظر کارشناسی و در ابعاد ۳۰ در ۳۰ در محوطه پایانه مرکزی تبریز به‌صورت استاندارد در کمتر از یک ماه احداث می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز همچنین با اشاره به تقویت سیستم روشنایی و نصب پروژکتورهای برج روشنایی محوطه ترمینال شمال‌غرب این شهر، گفت: اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح تحول خدمت رسانی به مسافران و زیباسازی این ترمینال برای استقبال از مسافران و گردشگران تابستان ۱۴۰۱ انجام شده است.

وی ادامه داد: این سیستم روشنایی به منظور تأمین روشنایی محوطه و تسهیل در رفت و آمد مراجعه کنندگان و ایجاد امنیت و ایمنی بیشتر، اصلاح و بازسازی شد و تمام سیستم‌های روشنایی معیوب تعویض شد.

کد خبر 582021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.