بهره برداری از ۲۵ میلیارد ریال پروژه سازمان پایانه‌های مسافربری

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: چهار پروژه این سازمان در پایانه مسافربری صفه با صرف هزینه ای افزون بر ۲۵ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس محبوبی عصر امروز یکشنبه_ هشت تیر ماه ۹۹_ در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اظهار کرد: احداث پمپ گازوئیل در پایانه صفه، احداث انبار مرکزی سازمان و اتوماسیون بار در این پایانه همچنین اصلاح هندسی با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال افتتاح و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی با اشاره به احداث پمپ گازوئیل در پایانه صفه، افزود: اجرای این پروژه باعث جلوگیری از آلودگی هوا، تسهیل امور رانندگان و شرکت‌های مسافربری، جلوگیری از اتلاف وقت رانندگان و افزایش ایمنی سفر می‌شود و از این پس نیاز نیست رانندگان اتوبوس‌های بین شهری برای سوخت‌گیری مسیر ۲۰ کیلومتری را به سمت پایانه کاوه طی کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه جایگاه پمپ گازوئیل پایانه صفه در زمینی به وسعت یک‌هزار مترمربع در کمتر از چهار ماه افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت، تصریح کرد: در این جایگاه دو مخزن ۴۵ هزار لیتری قرار گرفته که ۳۰۰ دستگاه اتوبوس بین شهری می‌توانند در آن سوخت‌گیری کنند.

وی ادامه داد: در جایگاه پمپ گازوئیل پایانه صفه بخشی از اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی نیز قادر به سوخت‌گیری خواهند بود.

محبوبی با بیان اینکه در پایانه صفه طرح اصلاح هندسی در سه هزار متر مربع زمین انجام و فضای مناسبی برای پیاده شدن مسافران در نظر گرفته شده است، گفت: برای اجرای طرح اصلاح هندسی ۳۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به احداث اتوماسیون بار در پایانه مسافربری صفه، افزود: اتوماسیون بار صفه در زمینی به مساحت ۱۶۵ مترمربع با هزینه ۲۵۰ میلیون تومان اجرا شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در سال ۹۷ اتوماسیون بار در پایانه کاوه مورد بهره‌برداری قرار گرفت، گفت: اتوماسیون بار پایانه صفه فضای مناسبی برای ساماندهی بارهای مسافران است.

وی ادامه داد: انبار مرکزی سازمان پایانه‌ها در زمینی به وسعت ۵۰۰ مترمربع با صرف حدود ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کد خبر 431048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.