مشکلات مردم اصفهان پیرامون وزارت امور خارجه پیگیری می‌شود

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان گفت: هدف از سفر معاون امور کنسولی وزارت امور خارجه به استان اصفهان این است که ارتباطات مردم در راستای رسیدگی به مشکلات پیرامون وزارت امور خارجه مورد رسیدگی و پیگیری قرار گیرد.

علیرضا سالاریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص سفر معاونت امور کنسولی وزارت خارجه به استان اصفهان در جریان سفر رئیس‌جمهور به این استان اظهار کرد: معاون کنسولی وزارت امور خارجه اکنون در اصفهان حضور دارند و در راستای میز ارتباطات مردمی سفر رئیس‌جمهور مانند سایر وزارت‌خانه‌ها به نمایندگی از وزارت امور خارجه به مسائل پیرامونی رسیدگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه معاون امور کنسولی وزارت امور خارجه از امروز به مدت دو روز در نمایندگی وزارت خارجه استان اصفهان حضور دارد، تصریح کرد: این حضور در راستای ارتباط مستقیم با شهروندان پیرامون مسائل مختلف در همه زمینه‌های مربوط به حوزه وزارت خارجه صورت خواهد گرفت.

به گفته سالاریان، هدف از سفر معاون امور کنسولی وزارت امور خارجه به استان اصفهان این است که ارتباطات مردم در راستای رسیدگی به مشکلات پیرامون وزارت امور خارجه مورد رسیدگی و پیگیری قرار بگیرد.

کد خبر 581983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.