برگزاری المپیاد ورزشی آتش‌‎نشانی کشور در تبریز

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز گفت: نیمه نخست شهریور امسال، سازمان آتش‌نشانی این کلان‌شهر میزبان تیم‌های المپیاد ورزشی آتش‌نشانان کشور می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، آتشپاد علیرضا زبردست با اعلام خبر میزبانی تبریز برای اجرای المپیاد ورزشی آتش‌نشانان کشور، اظهار کرد: حفظ توانمندی یک آتش‌نشان با اجرای تداوم برنامه‌های ورزشی میسر است و بی‌شک برگزاری این المپیاد نمونه بسیار ارزشمند برای حفظ این توانمندی و سلامتی جسمانی است.

وی با بیان اینکه آیتم‌های مسابقات ورزشی آتش‌نشانان کشور نسبت به دوره‌های قبل تفاوت‌هایی دارد که به افزایش میزان علاقه‌مندی، شور و هیجان منجر می‌شود، افزود: برنامه‌ریزی‌هایی نیز برای برگزاری نمایشگاه ایمنی و خدمات ایمنی انجام می‌گیرد که حضور شرکت‌های تولیدکننده لوازم ایمنی بر پویایی و تبادل اطلاعات عملیاتی آتش‌نشانان می‌افزاید.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز گفت: تبریز با آمادگی و افتخار به میزبانی این دوره از مسابقات می‌رود و امیدواریم سومین دوره برگزاری مسابقات المپیاد ورزشی به میزبانی تبریز، گامی به سوی دستیابی مقام‌های جهانی در المپیاد بین‌المللی آتش‌نشانان باشد.

کد خبر 581977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.