اعتراض شهروندان تهرانی به خاموشی ۲۸ درصدی پل‌های مکانیزه

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران از فعال‌سازی بیش از ۹۲ درصد پل‌های مکانیزه تهران تا نیمه تیرماه امسال خبر داد و گفت: در زمان حاضر ۷۳ درصد پله‌های مکانیزه تهران در حالی فعال است که خاموشی ۲۸ درصدی پل‌های مکانیزه در شهر نمود بیشتری دارد و اعتراضات شهروندان را به همراه داشته است.

به گزارش ایمنا، رضا صیادی در حاشیه آئین توزیع ۸۰۰ وسیله ورزشی میان مناطق بیست‌ودوگانه شهرداری تهران در جمع خبرنگاران در خصوص فعال‌سازی پله‌های مکانیزه در تهران، اظهار کرد: از ابتدای امسال متولی پل‌های مکانیزه و پله‌های برقی شدیم و پس از انجام بررسی‌ها مشخص شد بی‌توجهی چندین ساله به این پله‌ها اتفاقات عجیبی را در سال‌های اخیر در حوزه نگهداری آن‌ها رقم زده است.

وی ادامه داد: بیش از ۹۲ درصد پل‌های مکانیزه تهران تا نیمه تیرماه امسال فعال‌سازی می‌شود و مابقی نیز پل‌هایی است که از نظر کارشناسی قابلیت جمع‌آوری دارد که ممکن است تبدیل به رمپ شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی قطعات مورد نیاز پل‌های مکانیزه با نگاه خرید کالای ایرانی تأمین شده است و به‌زودی اجرا و نصب آن‌ها انجام خواهد شد تا در نیمه تیرماه بتوانیم ۹۲ درصد پل‌های مکانیزه را فعال کنیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 581973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.