مربیان درحال شناسایی بازیکنان توانمند هستند

مدیر تیم‌های ملی فدراسیون اسکواش گفت: با توجه به شرایط حال حاضر و شناخت نسبی که از رقبا دارم، فکر کنم تیم ملی بزرگسال ایران بتواند شایستگی خود را نشان دهد و به امید خدا جایگاه قابل قبولی را در مسابقات غرب آسیا کسب کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اردوی مرحله اول تیم ملی اسکواش از بیست‌ودوم خرداد شروع شده و تا فردا بیست‌وششم خردادماه در باشگاه دیباجی ادامه دارد؛ مسابقات درون اردویی برگزار شده و مربیان در حال شناسایی توانمندترین افراد هستند.

مرحله دوم اردو از بیست‌وششم خرداد تا ششم تیرماه است که در باشگاه انقلاب برگزار می‌شود.

مهدی رهنما مدیر تیم‌های ملی فدراسیون اسکواش در رابطه با شرایط اردو، اظهار کرد: برای ارزیابی اردو می‌توان گفت درحال‌حاضر در مرحله اول مربیان براساس شاخص‌هایی که از قبل تعیین کردند با برگزاری مسابقات درون اردویی به خوبی و دقت بازیکنان را رصد می‌کنند و در حال شناسایی توانمندترین افراد هستند که درحال‌حاضر در شرایط مناسبی قرار دارند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط حال حاضر و شناخت نسبی که از رقبا دارم، فکر کنم تیم ملی بزرگسال ایران کم نگذارد و بتواند شایستگی خود را نشان دهد و به امید خدا جایگاه قابل قبولی را در این رقابت‌ها کسب کند.

رهنما تصریح کرد: افرادی که تیم ملی را تشکیل می‌دهند به غیر از آنکه به لحاظ فنی باید دارای شایستگی‌های لازم باشند، باید از لحاظ روانی برای یک کار گروهی و نیز از لحاظ اخلاقی در بهترین حالت ممکن قرار بگیرند.

مدیر تیم‌های ملی فدراسیون اسکواش در پایان خاطرنشان کرد: از افرادی که برای آرامش تیم تلاش کردند و حاشیه‌ای به وجود نیاوردند تا بتوانیم وظیفه و مأموریت خود را به نحو احسن انجام دهیم، تشکر می‌کنم.

کد خبر 581971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.