اکثر وزراء دولت همراه رئیس جمهور به اصفهان می آیند

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر وزیر کشاورزی به این شهرستان گفت: مسئله کشاورزی یکی از مهم‌ترین موارد مورد مطالبه مردم و مسئولان شهرستان خمینی‌شهر است چرا که ۱۵۰۰ هکتار عرصه باغی و ۳۵۰۰ هکتار عرصه زراعی در این شهرستان وجود دارد.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده وزیر کشاورزی به نمایندگی از رئیس‌جمهور در شهرستان خمینی‌شهر حضور پیدا کند.

وی ادامه داد: هریک از وزیران در جریان سفر رئیس جمهور به استان اصفهان در هریک از شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کنند اما به این صورت نیست که تنها در حوزه کاری خود فعالیت کنند بلکه همه مشکلات را بررسی خواهند کرد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مساله کشاورزی یکی از مهم‌ترین موارد مورد مطالبه مردم و مسئولان شهرستان خمینی‌شهر است چرا که ۱۵۰۰ هکتار عرصه باغی و ۳۵۰۰ هکتار عرصه زراعی در این شهرستان وجود دارد.

وی اضافه کرد: مسائل و مشکلات خاصی پیرامون درختان میوه و نهاده‌های کشاورزی و دامی در شهرستان خمینی‌شهر مطرح است، قریب به ۲۲ هزار دام سنگین و ۱۲۰ هزار دام سبک و مرغدای ها در شهرستان خمینی‌شهر وجود دارد که در حوزه وظایف وزیر کشاورزی بوده اما وزیر به عنوان نماینده رئیس جمهور در این شهرستان حضور پیدا می‌کند.

نقدعلی با بیان اینکه در حوزه ارتقا سیاسی شهرستان خمینی‌شهر مسائلی وجود دارد چرا که شهر درچه با پنج هزار نفر جمعیت باید به شهرستان تبدیل شود، گفت: تأسیس فرمانداری ویژه از مطالبات جدی شهرستان خمینی‌شهر است چرا که با توجه به جمعیت و ظرفیت‌های این شهرستان استحقاق تبدیل شدن به فرمانداری ویژه را دارد.

وی با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به اصفهان یک روزه خواهد بود، گفت: تعدادی از وزیران به دلیل حضور مقامات خارجی ناچار به حضور در تهران هستند، اما از آن جایی که مسائل استان اصفهان گسترده است اکثر وزیران همراه رئیس جمهور به این استان سفر خواهند کرد.

به گفته نقدعلی، شامگاه پنجشنبه بیست‌وششم خردادماه جلسه شورای اداری با حضور رئیس جمهور و وزرای مربوطه در اصفهان برگزار و جمع‌بندی این سفر در آن جلسه مطرح خواهد شد.

کد خبر 581968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.