حمایت از حدود ۳ هزار طرح اشتغال مددجویان اصفهانی در حوزه کشاورزی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: با پرداخت تسهیلاتی بیش از ۱۳۷ میلیارد تومان در سال گذشته از دو هزار و ۸۵۸ طرح اشتغال مددجویی در حوزه کشاورزی و دامپروری حمایت شد.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: این نهاد در سال گذشته، دو هزار و ۸۵۸ طرح اشتغال در حوزه کشاورزی، دامپروری، طیور، زنبورداری و آبزیان با پرداخت تسهیلاتی بیش از ۱۳۷ میلیارد تومان ایجاد کرد.

وی با تأکید بر اهمیت توانمندسازی مددجویان در این حوزه، تصریح کرد: کشاورزی و دامپروری یکی از بهترین زمینه‌های اشتغال مددجویی است که علاوه بر افزایش تولید و اشتغال در این بخش، با توجه به ارتباط آن با سایر بخش‌ها و فعالیت‌های اقتصادی، به رشد تولید و اشتغال در بخش‌های دیگر نیز کمک می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به مشارکت جهاد کشاورزی در ارتقای سطح دانش فنی و اجرایی مددجویان، گفت: در طول سال دوره‌های آموزشی و مهارتی برای مددجویان مستعد اجرای طرح‌های کشاورزی با همکاری جهاد کشاورزی برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر همکاری مطلوب جهاد کشاورزی با این نهاد، افزود: برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت سازمان جهاد کشاورزی به‌منظور ایجاد اشتغال پایدار، افزایش بهره‌وری اقتصادی، همچنین گسترش سطح دانش و استفاده از فناوری‌های جدید برای ایجاد اشتغال مددجویی در رشته‌های کشاورزی و مشاغل مرتبط ازجمله مهم‌ترین اهدافی است که با همکاری سازمان جهاد کشاورزی در حال انجام است.

کد خبر 581954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.