توکن OKB چیست + امنیت ارز، خدمات دیفای و صرافی اوکی اکسچنج OKEx

صرافی اوکی اکس OKEx یک صرافی متمرکز است که دفتر مرکزی آن در کشور جزیره‌ای سیشل قرار دارد، سال ۲۰۱۷ شروع به کار کرده و رمز ارز OKB توکن این صرافی است.

به گزارش ایمنا، ارز دیجیتال اوکی بی با علامت اختصاری OKB، رمزارز اختصاصی صرافی OKEx، یکی از بهترین صرافی‌های بین‌المللی رمزنگاری شده است. مشابه با بسیاری از صرافی‌های دیگر، صرافی OKEx نیز رمزارز اختصاصی خود را برای انجام بسیاری از معاملات ارائه کرده است.

ارز اوکی بی (OKB)

ارز دیجیتال OKB یک توکن مبتنی بر بلاک‌چین است که توسط بنیاد OK Blockchain ایجاد شده است. هدف از ارائه این رمزارز، برقراری ارتباط بین رمز ارزهای آتی و سرمایه‌گذاران حرفه‌ای بازار ارزهای دیجیتال با صرافی OKEx به‌منظور ایجاد یک اکوسیستم جهت پیشرفت فناوری بلاک‌چین است.

OKEx یک صرافی متمرکز و واقع شده در مالت است که در سال ۲۰۱۷ شروع به کار کرد و از آن زمان شهرت زیادی در بین علاقه‌مندان به بلاک‌چین کسب کرده است. اگرچه OKEx را می‌توان یک صرافی نسبتاً جدید در نظر گرفت، اما تاریخچه آن را می‌توان در پلتفرم رمزنگاری چینی OKCoin که توسط دو کارآفرین کهنه‌کار در زمینه بلاک‌چین به نام‌های Jay Hao و Mingxing Xu در سال ۲۰۱۳ ایجاد شده است، جستجو کرد.

OKEx کاملاً شبیه به دیگر صرافی‌های ارزهای رمزنگاری شده مانند Binance یا Coinbase است، اما امکانات منحصربه‌فردی نیز دارد، مانند پلت فرم استخراج ابری یکپارچه. در حال حاضر، OKEx سومین صرافی بزرگ رمزنگاری شده در جهان از نظر نقدینگی است و از نظر حجم معاملات رتبه چهارم را دارد. OKT و OKB هر دو رمزارز اختصاصی صرافی OKEx هستند که هر دو برای انجام معاملات از طریق ارزهای دیجیتال در صرافی مورداستفاده قرار می‌گیرند. با این تفاوت که یکی توکن اصلی شبکه بلاک‌چین موجود است و دیگری فقط برای ترید ارز دیجیتال مورداستفاده قرار می‌گیرد.

توکن OKB چیست + امنیت ارز، خدمات دیفای و صرافی اوکی اکسچنج OKEx

مؤسسان و بنیان‌گذاران پروژه Okex

  • مدیر عامل تیم Okex،جی هائو (Jay Hao)
  • مدیر ارشد امنیتی، آلیسا ژو (Alysa Xu)
  • مدیر بازارهای مالی لنیکس لی (Lennix Lai)

هائو یک تکنولوژیست با تجربه است و رهبری این صنعت را با مقداری مهندسی ترکیب کرده است. او قبل از ملحق شدن به Okex، بر روی برنامه‌های پخش زنده ویدئو و بازی‌های موبایلی مبتنی بر بلاک چین متمرکز بود. همچنین قبل از ورود به فضای بلاک چین، هائو بیش از ۲۰ سال سابقه در صنعت نیمه رساناها داشت. بنا بر اطلاعات اخیری که از وب سایت Skew منتشر شده، صرافی Okex (که دفتر اصلی آن در مالت قرار دارد)، از نظر حجم معاملات آتی بیت کوین در ماه آوریل، در مقام دوم بعد از صرافی بیتمکس قرار دارد.

دنیای OKB

در ابتدای عرضه، مقدار اولیه عرضه کل برای توکن Okb، یک میلیارد توکن، با ۳۰۰ میلیون توکن در چرخه بازار بود. طبق گزارش این صرافی، ۷۰۰ میلیون توکن عرضه نشده، سوزانده شدند. طبق عملکرد کل بازار کریپتو و بازارهای جهانی، توکن Okb نیز سقوط قیمت را تجربه کرد و اکنون با قیمت مناسبی معامله می‌شود. توکن Okb با استاندارد Erc۲۰ عرضه شده و یک انتقال توکن (Swap Token) نیز برای انتهای سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است. اطلاعات کلی این رمزارز عبارتند از:

  • نام اختصاری Okb
  • نوع توکن Erc۲۰
  • عرضه کل ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
  • مقدار در گردش ۲۷۹,۳۲۸,۴۱۶
  • وب سایت رسمی Okex.com
  • مرورگرها Etherscan.io - Ethplorer.io - Blockchair.com

توکن OKB چیست + امنیت ارز، خدمات دیفای و صرافی اوکی اکسچنج OKEx

صرافی اوکی اکسچنج (OKEx)

اوکی اکسچنج OKEx یک صرافی بین‌المللی برای مبادله ارزهای دیجیتال می‌باشد که در سال ۲۰۱۷ تأسیس شده است. در این صرافی از رمز ارزهای بسیاری پشتیبانی می‌شود. علاوه بر این صرافی اوکی اکسچنج دارای توسعه دهندگانی می‌باشد که تمرکز اصلی آنها بر روی رشد استارتاپ ها می‌باشد.

صرافی اوکی اکسچنج OKEx برای رشد پلتفرم با تعداد زیادی از کسب و کارها همکاری کرده است. این پلتفرم ابزارهای معاملاتی مختلفی را به کاربران ارائه می‌دهد. در این پلتفرم کاربران می‌توانند به انجام معاملات اسپات Spot، مارجین و فیوچرز بپردازند. این صرافی برای اهداف اصلی کاربران ایجاد شده است و دارای ویژگی‌های زیر می‌باشد:

  • ارائه معاملات امن و مناسب برای معامله گران ارزهای رمزنگاری شده.
  • این پلتفرم خدماتی را در سراسر جهان ارائه می‌دهد و تریدرهای ارز دیجیتال را از بیش از ۱۰۰ کشور و منطقه به هم متصل می‌کند.
  • تعداد معاملات انجام شده در هر روز زیاد است.

برنامه‌های آینده صرافی Okex و نقش OKB Token

این صرافی در حال توسعه بلاک چین اختصاصی خود به نام OkChain است و توکن OKB قرار است به عنوان توکن بومی این شبکه به کار رود. از کاربردهایی که OKB Token در این بلاک چین خواهد داشت، می‌توان به کاهش کارمزدهای تراکنش در برنامه‌های غیرمتمرکز (Dapp) و دیفای (Defi) اشاره کرد.

بلاک چین OkChain چیزی شبیه به Binance Chain خواهد بود که اکوسیستم خود را دارد و توکن OKB نیز قرار است با یک الگوریتم اجماع پرسرعت، به منظور مقیاس پذیری بهتر کار کند. OkChain برنامه دارد تا به یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) تبدیل شود و برنامه‌های غیرمتمرکز (Dapp) مالی مثل دیفای را پشتیبانی کند. این برنامه‌ها سبب می‌شوند که همکاری‌های زیادی بین این صرافی و دیگر شرکت‌های معتبر شکل بگیرد، که باعث رشد صرافی می‌شوند. در آینده، شما با OKB Token قادر به رأی دادن به سوپرنود کاندید (مثل EOS) در آینده می‌شوید. همچنین پروژه‌ها، توکن OKB را به عنوان کارمزد تراکنش خدمات، به سوپرنودها پرداخت خواهند کرد.

همچنین یک توکن کاربردی که به صورت IEO در صرافی لیست می‌شود، تنها با توکن OKB قابل خرید است.

توکن OKB چیست + امنیت ارز، خدمات دیفای و صرافی اوکی اکسچنج OKEx

موارد استفاده توکن OKB

توکن OKB تنها برای ارائه تخفیف در کارمزدهای ترید به کار نمی‌رود، این توکن یک اکوسیستم قدرتمند خواهد داشت، که کاربران می‌توانند از دیگر امکانات توکن OKB استفاده کنند.

امنیت با توکن OKB

پروژه‌های SlowMist ،Boesin و Certic؛ هر سه پروژه کاملاً بر روی امنیت بلاک چین تمرکز دارند.

  • تمرکز SlowMist بر روی حسابرسی است و می‌توان گفت که محافظ شخصی شماست. این پروژه از صرافی‌ها، کیف پول‌ها، زنجیره‌های عمومی و قراردادهای هوشمند محافظت می‌کند.
  • Boesin نیز بر روی امنیت سایبری، دقیقاً مانند پروژه قبلی تمرکز دارد. البته به صورت داخل زنجیره‌ای نیز بررسی‌هایی انجام می‌دهد.
  • Certic اولین پروژه‌ای است که برای محافظت در برابر هکرها ساخته شده و دارای صدها بازبینی امنیتی است.

برای استفاده از این خدمات، شما باید هزینه را به صورت توکن OKB پرداخت کنید.

کاربرد و سرگرمی با OKB Token

پروژه‌های متعدد و جالبی وجود دارند که هزینه آنها را باید به صورت توکن OKB پرداخت کنید. در زیر به چند مورد اشاره می‌کنیم:

  • Litex برای امنیت موبایل و کارت سوخت استفاده می‌شود.
  • BitTorrent به مردم اجازه می‌دهد تا اشتراک هر چیزی را بخرند.
  • Tripio یک خدمات بوکینگ (Booking) کریپتویی است که می‌توانید با آن، ملزومات سفر خود را کرایه کنید.
  • FishChainGame یک بازی بلاک چین هیبریدی است که به شما تخفیف می‌دهد.
  • TrueChain در کشورهای کره، تایلند و ویتنام، فروشگاه‌های فیزیکی را پشتیبانی می‌کند.
  • QLC برای امنیت موبایل استفاده می‌شود.
  • و Lucia به شما اجازه می‌دهد تا اتاق کرایه کنید.

خدمات مالی و دیفای با استفاده از توکن OKB

این خدمات مالی است که برای استفاده از آنها، باید هزینه را با توکن OKB پرداخت کرد.

  • KCash یک کیف پول است که از توکن OKB استفاده می‌کند.
  • BitPie نیز یک کیف پول است که به کاربران اجازه خرید، فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال را می‌دهد.
  • LinkEye به کاربران اجازه می‌دهد تا اعتبار خود را با استفاده از یک پلتفرم مالی (که از توکن OKB استفاده می‌کند) به اشتراک بگذارند.
  • Molecular Future به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن OKB خود را به عنوان ضمانت به وثیقه بگذارند تا بتوانند ارزهای دیجیتال دیگر را وام بگیرند.

توکن OKB چیست + امنیت ارز، خدمات دیفای و صرافی اوکی اکسچنج OKEx

امنیت توکن Okb

پروژه‌های Slowmist، Boesin و Certic؛ هر سه پروژه کاملاً بر روی امنیت بلاک چین تمرکز دارند. تمرکز Slowmist بر روی حسابرسی است و می‌توان گفت که محافظ شخصی شماست. این پروژه از صرافی‌ها، کیف پول‌ها، زنجیره‌های عمومی و قراردادهای هوشمند محافظت می‌کند. Boesin نیز بر روی امنیت سایبری، دقیقاً مانند پروژه قبلی تمرکز دارد. البته به صورت داخل زنجیره‌ای نیز بررسی‌هایی انجام می‌دهد. Certic اولین پروژه‌ای است که برای محافظت در برابر هکرها ساخته شده و دارای صدها بازبینی امنیتی است. نکته اصلی اینجاست که برای استفاده از این خدمات، شما باید هزینه را به صورت توکن Okb پرداخت کنید.

آینده ارز اوکی بی (OKB)

پیش بینی قیمت در سال ۲۰۲۳

آینده ارز اوکی بی (OKB) اگر این روند صعودی ادامه یابد تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۷۰ دلار خواهد رسید. علاوه بر این، نیمه اول سال ۲۰۲۲ رشد سریع تا ۷۵ دلار را نشان خواهد داد. سپس این افزایش کاهش می‌یابد، اما هیچ سقوط عمده‌ای انتظار نمی‌رود. در آینده، مشارکت‌ها و پیشرفت‌هایی که به ۷۰ دلار می‌رسد، از نظر قیمت کاملاً خوش‌بینانه است، اما بدون شک برای آینده OKB امکان پذیر است.

پیش بینی قیمت در سال ۲۰۲۴

آینده ارز اوکی بی (OKB) اگر سطح پشتیبانی را در حدود ۲۰۰-MA نگه دارد، میانگین متحرک طولانی مدت ۲۰۰ روز، خریداران زمان و ثبات کافی خواهند داشت تا مأموریت حمله بعدی را در سطح حیاتی ۹۵ دلار انجام دهند، و باعث می‌شود که آن را کاهش ندهد بلکه به طور مداوم بازی کند.

پیش بینی قیمت در سال ۲۰۲۵

همانطور که در آخرین ارتقا، توسعه، پیش بینی OKB قیمت، و پیش بینی پروژه جدید از پلت فرم، سرمایه گذاران OKB می‌تواند بسیاری از همکاری و یکپارچگی انتظار در اطراف ۲۰۲۴. علاوه بر این، ممکن است این قیمت OKB در افزایش بازار رمزنگاری ، و از آن خواهد شد بهترین سرمایه گذاری زیرا قیمت می‌تواند افزایش یابد و به حدود ۱۲۰ دلار برسد.

صرافی‌های پشتیبان کننده توکن Okb

می‌توان در صرافی‌های زیر رمز ارز OKB را با جفت ارزهای USDT، BTC، ETH و USD معامله کرد.

  • صرافی Gate.Io
  • صرافی FTX
  • صرافی OKEx
  • صرافی ProBit
  • صرافی HitBTC

توکن OKB چیست + امنیت ارز، خدمات دیفای و صرافی اوکی اکسچنج OKEx

کیف پول‌های توکن Okb

در صورتی که انتخاب کیف پول سخت افزاری باشد می‌توان از کیف پول‌های سخت افزاری لجر Ledger یا کیف پول ترزور Trezor استفاده کرد. به طور کلی کیف پول‌های سخت افزاری از امنیت بالایی برخوردار هستند و همچنین کیف پول‌های نرم افزاری تراست Trust یا سیف پل SafePal انتخاب خوبی است.

قیمت ارز OKB

ارز دیجیتال OKB در صرافی‌های معتبر با قیمت ۳۵۴,۴۲۱ تومان در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ معامله می‌شود.

کد خبر 581948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.